Gå til innhold
Hundesonen.no

Nettbutikker


Recommended Posts

Har dere noen gode nettbutikker å anbefale i 2022? Sitter å drømmer om den dagen jeg kan kjøpe fine leker, senger, seler og dekken uten at hun tygger det i stykker eller vokser i fra det på 1-2-3.

Ekstra fint om dere kjenner til noen norske nettbutikker som ikke er tilknyttet store kjeder, for det er fint å kunne støtte "lokale" bedrifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i nettbutikken til Rana Hundesenter. Ikke særlig stort utvalg, men de bytter ofte på utvalget av leker og snacks, og jeg opplever at det de har inne er av svært god kvalitet. Men det spørs jo litt hva man ønsker å handle da. Vil man bla i timesvis blant halsbånd og dekken er det nok ikke siden for deg. 

Hvis man følger med på instaen dems får man ofte gode tips til bruk av aktivitetslekene de tar inn også. Jeg er veldig lettpåvirkelig av sånt, har jeg funnet ut ?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, bie skrev:

Jeg er veldig glad i nettbutikken til Rana Hundesenter. Ikke særlig stort utvalg, men de bytter ofte på utvalget av leker og snacks, og jeg opplever at det de har inne er av svært god kvalitet. Men det spørs jo litt hva man ønsker å handle da. Vil man bla i timesvis blant halsbånd og dekken er det nok ikke siden for deg. 

Hvis man følger med på instaen dems får man ofte gode tips til bruk av aktivitetslekene de tar inn også. Jeg er veldig lettpåvirkelig av sånt, har jeg funnet ut ?

Skriver under på at Rana har supert utvalg av tyggeting og godis! Kvalitetsbevisste og meget god service :)

Nå var det ikke akkurat godis som ble forespurt, men senger, seler osv. finnes også der. Og som nevnt er det en fordel å følge med på Instagrammen deres for tilbud og nyheter. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutes ago, maysofie said:

Skriver under på at Rana har supert utvalg av tyggeting og godis! Kvalitetsbevisste og meget god service :)

Nå var det ikke akkurat godis som ble forespurt, men senger, seler osv. finnes også der. Og som nevnt er det en fordel å følge med på Instagrammen deres for tilbud og nyheter. 

Tyggeting og godis er også viktig! Jeg er litt ute av trening på den slags, for jeg har hatt allergihund som bare fikk gulrot, salat og agurk som godbiter i mange år. Takk gud for at hun var et matvrak av dimensjoner, ellers hadde det aldri fungert! ❤️

Men med ny valp må jeg teste forskjellig godteri også, så alle tips mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...