Gå til innhold
Hundesonen.no

Valp og bilder fra oppdretter


Adina
 Share

Recommended Posts

3 timer siden, Adina skrev:

Hvor ofte er det vanlig å få bilder og videoer av valpene fra de er født?

Jeg har lyst til å spørre oppdretter om de har flere bilder av valpen men vil ikke mase heller. Hva gjør dere?

Jeg kan aldri få nok bilder og videoer av valpene. Ventetiden er så lang.

Jeg har prøvd å sitte litt på hendene, men spurt vennlig om vi pratet naturlig . Har fått en del bilder nå på 2 uker. Mottar ca 1-2 ganger i uken? Jeg tenker det er lov å vise at man er spent og spørre høflig om noen nye bilder sånn innimellom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer veldig fra oppdretter til oppdretter, og ikke minst om de er på sosiale media eller ikke. Dersom de bruker facebook eller instagram så er det ganske sannsynlig at man får maaange bilder.

I allefall i starten. Min erfaring er at det blir mindre etterhvert som det blir litt alder på valpene, for da er det veldig mye å gjøre. Også er det ikke lett å ta gode bilder av valper i fart! Jeg synes det beste er å vente tålmodig på flere bilder, og heller være veldig entusiastisk på de du får, sånn at oppdretter skjønner hvor mye det betyr for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...