Gå til innhold
Hundesonen.no

Potesokker?


Recommended Posts

Noctua, yngste hunden her, har et skrubbsår på en tå som ikke vil gro siden han stadig skrapte det opp. Så på Mandag, så kjøpte jeg et par potesokker på en dyrebutikk. Siden da så har den vært brukt på en kveldstur, på turer i går, og i dag. Ingen av de har vært særlig lange, og ikke mye løping. Men når jeg kom hjem fra hovedturen i dag, så ser jeg at det har blitt slitt et ganske stort hull rett gjennom undersiden. 

Er det noen som har noen anbefaling for potesokker eller liknende som faktisk tåler bruk og kan vare? Kan de ha noen gode på for eksempel XXL? (Siden jeg har et gavekort til der)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, MollyC said:

Jeg vil tro at de potesokkene som hundekjørerne bruker, vil holde litt. De er ikke så veldig dyre og  xxl har.

https://www.xxl.no/search?query=potesokker+hund&sort=relevance

Jeg bruker de på en som fort blir sårbent på skaren og som fort fryser - de er gull! Men det går med noen sokker gjennom vinteren altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, mowgli skrev:

Jeg bruker de på en som fort blir sårbent på skaren og som fort fryser - de er gull! Men det går med noen sokker gjennom vinteren altså.

Man må så klart regne med at de slites ut etter hvert. Men etter en og en halv dag med turer som ikke var så lange på grunn av såret var litt lite. De fra xxl høres mye bedre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutes ago, Maren&Bunyip said:

Man må så klart regne med at de slites ut etter hvert. Men etter en og en halv dag med turer som ikke var så lange på grunn av såret var litt lite. De fra xxl høres mye bedre ut.

Disse fra XXl holder så absolutt flere turer enn det. ?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et tips for ekstra billige sokker?De er veldig lik non-stop sine jeg har hamstret?Hun bruker miste et par etter 5 timer løs i marka men,siste markatur hadde jeg på elastisk bandasje over sokkene før gikk ut. Det fungerte veldig bra! Mistet 1 prøvde ha på elastisk bandasje ute men,var for kaldt til få noe effekt av det.Har gordo setter som løper enormt?Kun de blå på tilbud nå så jeg.

98994B23-45EA-4840-B0F8-71E3FA14FBEE.png

Endret av Gåsa
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...