Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundsele til tur


Gerda
 Share

Recommended Posts

Hei,

jeg ser etter sele. Så mye å velge per i dag at klare ikke å prøver alle ?? 

Jeg tenker på sele som kan bruke på skog og marka, fjelltur. 
Jeg har en tispe på 4år blanding av rotweiler/dogo canario, bruker på henne nonstop sele.

Nå kommet ny familie medlem bruks schæfer. Vill fine en sele som er behagelig og sitte bra på kroppen. 
noen forslag??

 

3FB2D8E3-03EC-4B9F-B643-8FAA30FEEA55.jpeg

91FEE2FC-D549-4E32-BE8C-4B1B9A699EC1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For valper i vekst anbefaler jeg Dogman stil H-sele, den er stillbar i alle retninger (også over- og understolpe) så man får god passform, samt billig å bytte ut til størrelsen over når valpen vokser ut av den. Minuset er at det ikke er noen form av fóring pga. at alle lengder er stillbare. 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, maysofie skrev:

For valper i vekst anbefaler jeg Dogman stil H-sele, den er stillbar i alle retninger (også over- og understolpe) så man får god passform, samt billig å bytte ut til størrelsen over når valpen vokser ut av den. Minuset er at det ikke er noen form av fóring pga. at alle lengder er stillbare. 

Tusen takk for svar ? Skal se på den ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Feel active training synes jeg er fin. En liknende men rimeligere variant til endel av nonstop, hurtta og nonstop selene som er fine til valper. Jeg ventet med å kjøpe den til hun var blitt noen mnder. De vokser fort. Før dette er en H sele kjekk. Dogman sin er helt grei og som nevnt av andre, kan reguleres i alle retninger. Kommer til å passe ei stund :)  

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.12.2021 at 4:11 PM, Lillymy skrev:

Jeg prøvde mange selgere på

min valp i vekst (han er 8 måneder nå) og for to måneder siden fant jeg non-stop dogwear ramble harness som er justerbar - den er dyr, men han kan ha den lenge og jeg prøvde virkelig mye selger og kommer aldri til å bruke en annen sele om jeg ikke må.

 

 

90D323C4-57F8-4179-B676-A3AD567D248D.jpeg

Den er fin, min tispe på 4 har den i flere år, bare gammel model. Nå har kjøpt til valpen den sele også ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...