Gå til innhold
Hundesonen.no

Modig, klumsete og herjete valp


Hanis
 Share

Recommended Posts

Valpen vår er veldig modig og er ikke redd før det går galt et par ganger egentlig bare forsiktig og ikke helt redd. 

allerede har han dunket hodet flere ganger når han hopper ned fra ting. Han springer på ting ofte også når han er helt raptus(vi jobber med å redusere dette). Inn i alt mulig, tar springfart på glatte gulv og slenger seg avgårdw

han hoppet også rett inn i en gren med halsen og sto og brakk seg litt etterpå. Skjedde for ikke så lenge siden i dag og han oppfører seg normalt og sover.

Er det en sånn type ting jeg burde ta den med til veterinær for? Synes det er så vanskelig med en modig men klumsete valp å avgjøre når man burde ta kontakt.

Noen tips til hvilke endringer man burde se etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker du veterinær skal gjøre? Ta tester, prøver og scans til noen tusen? Går jo an å høre altså, men med mindre valpen virker sløv eller utenfor normalen i allmenntilstand tror jeg ikke det er så mye å få gjort med nå. Eventuelt en sjekk av øyer om det blir verre - men per nå høres det ut som en klumsete valp?

Min var (og er helt lik). Litt for mye fart, atfor lite impulskontroll. Men det gikk seg til, nå er han 2 år og fortsatt virrete, men ikke i like stor grad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...