Gå til innhold
Hundesonen.no

Aktivisering valp hjemme alene ?


Lillymy
 Share

Recommended Posts

Hei, 

så imorgen begynner kontoret igjen og valpen på 4 måneder har fått seg en hjemme alene binge på to 1.7 meter i lenge - der har han vann, tyggeben av nylon, seng og god mulighet til å finne en god plass legge seg - det er også en mulighet for å ligge i hule der.  Jeg skal jobbe kjernetid 9-15 - Drar 8:45 - jobber til 11:45, så drar jeg hjem lufter, forer,  aktiviserer. Så drar jeg tilbake på kontoret 13:00 og er hjemme igjen ca 15:30 - vi står opp 6:00 og han får seg en god tur før jeg drar. 

vi har trent på hjemme alene og han responderer bra på det - vil kunne se han på webcam hele dagen

men skulle gjerne forberedt noen trygge aktiveter for han for når jeg drar - noen ideer? Han er veldig glad i licki mat - hadde det vært en ide fryst noe i den og gitt han før jeg drar f.eks,

hva gir dere aktivisere med? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er ikke interessert i konger desverre :( Jeg blandet noe tørrfor med vann på lickimat og puttet i fryseren over natten -   jeg var som luft for han når jeg gikk  - så det funket, :D 

 

Fast forward et par timer ser jeg på webcam'en at han har brutt seg ut av bingen og ligger i sofaen ser på hundetv'en jeg har satt på for at han skal ha noe lyd i bakgrunnen :D 

 

Så, heldigvis har jeg valpesikret området  "just in case" så var ikke så  farlig og jeg kunne dra hjem etter 3 timer dag på kontoret uansett og jobbe fra hjemmekontor.   Men han hadde holdt seg da! ikke tisset inne eller på doen sin. Og vi gikk rett ut :) Håper imorgen er like smooth, minus houdini takter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...