Gå til innhold
Hundesonen.no

Valp på 9 uker bjeffer på mennesker og hunder når vi er ute


Ejlis
 Share

Recommended Posts

Vi har akkurat fått en en schæfervalp på 9 uker. Hun er virkelig skjønn og kosete. Hun virket veldig omgjengelig og glad når vi besøkte henne hos oppdretter. Vi fikk møte moren å hun hadde et flott lynne. Vi har hatt henne i cirka 5 dager og de siste 2 dagen har hun begynt å bjeffe på nesten alt hun ser. Både barn, hunder og folk som går forbi når vi er i parken å lufter henne. Jeg prøver å få kontakt med henne og gir hun ros og godbit når hun ser på meg, men er nesten umulig å få kontakt med henne. Vet ikke om hun bjeffer fordi hun er redd elle spent eller om hun prøver å "jage" dem bort. Er det noen som har opplevd samme problem? Blir bekymret ettersom jeg leser på nettet at de aller fleste valper er så glade og overlykkelige på folk og hunder. Mens våres virker mer skeptisk og bjeffete.. redd for det kan utvikle seg til aggresjon. Vi har lest oss mye opp på trening, og skal på valpekurs når hun er 11.5 uker. Er bare veldig redd for å få en stor nervøs og aggressiv schæfer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...