Gå til innhold
Hundesonen.no

Zoolqz propaste og multipaste, hvilken når?


LinL
 Share

Recommended Posts

Hei sonen! Når jeg ikke blir fornøyd med Google, spør jeg orakelet i stedet ?

Zoolac har to varianter, hvilken bruker man når?

 

Den nye valpen min på nå 17 uker, har hatt diare av og på i snart to uker. Jeg har nok gått litt for fort frem med å innføre vanlig mat etter skånekost, også spiser hun alt hun kommer over ?? Kan man bruke en av de forebyggende en periode? Eller er det andre alternativ som er bedre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg viste ikke engang at det var to typer. ? Måtte google, får alltid Propaste når jeg handler på apotek. Kan ikke se for meg at det er et problem å bruke en stund. Personlig har jeg alltid både Canikur og Zoolac i førstehjelpsskrinet og bruker dem om hverandre. Er det skikkelig skikkelig ille så har dyrlegen Promax eller hva den heter. 

Finnes jo mange tilskudd for sensitive mager der ute, jeg ga noen godbiter jeg hadde fått den første måneden eller så, som liksom skulle være bra for magen. Ga mindre enn posen sa, så vet ikke hvor mye effekt det hadde. F4D White Fish Digestion Bits 225 Gr | Petxl.no Kjøpte ikke noe av dem selv etterpå og merket ikke forskjell. 
Skulle jeg gått inn for noe spesifikt for magens del så hadde jeg kjøpt noe ala disse: 
Mave-Tarm - Norsk Dyrehelse
TRiKEM MAX Digestive for Hund- 600g (petster.no)
TRiKEM MAX Probakt for Hund (petster.no)
eller lignende, kun disse jeg kom på i farten. Vet ikke om disse er anbefalt til valp dog.
Eller gi Biola/cottage cheese eventuelt? Det er jo lett tilgjengelig i butikken i hvert fall. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke husker helt feil er det flere typer og høyere antall bakterier i den orange, men jeg synes vel ikke det er veldig stor forskjell på de i praksis. Jeg bruker den rosa forebyggende, og blir frøkna mi dårlig i magen bruker jeg den sammen med Canikur-tabletter.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...