Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå- august ?


Mardina
 Share

Recommended Posts

Jeg lurer på om Norge noen gang skal åpne fullstendig. Synes det er litt skummelt med denne delta-varianten. Og så har jeg lyst til å heie på vennene mine som er igang med konk igjen☺️ Ikke lenge igjen til dose 2 nå ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns vi har åpnet opp ganske mye i det siste. Vi er mer sosial på hundetreningene for tiden ? 

I går fortalte ei at hun for noen år tilbake fikk en omplasseringshund. De som før hadde den ville ikke ha den siden den var aggressiv - den knurret til dem når de lekte med dra-leke ? ?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå er jeg seriøst lei av å ikke ha hund! ? Rene gulv er fint. Ikke sand opp etter veggene likeså. Ingen hår i maten kan jeg også sette pris på og ikke hår på klærne heller. Men hallo, det får da være måte på! ?

  • Haha 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

August har blitt søvnløshet etterfulgt av soving- topp altså.....

Prima får svømme hver dag og er lykkelig, godt ho er enkel å glede:)

i går så jeg at det nye innen sportshundmix nå er  dobermann og italiensk mynde- hvorfor ikke bare bruke pinscher???

Ellers så har jeg fått dilla på Marvel filmer, og selv om jeg har sett alle er det mye jeg ikke husker...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Debbie skrev:

August har blitt søvnløshet etterfulgt av soving- topp altså...

Prima får svømme hver dag og er lykkelig, godt ho er enkel å glede:)

i går så jeg at det nye innen sportshundmix nå er  dobermann og italiensk mynde- hvorfor ikke bare bruke pinscher???

Ellers så har jeg fått dilla på Marvel filmer, og selv om jeg har sett alle er det mye jeg ikke husker...

 

Har også begynt å se Marvel filmer nå?

Endret av Poter
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og springeren trener og trener til LP debut i slutten av måneden. Noen dager går det som smurt, andre dager tjaaaa… Pubertetshjernen er varierende, men de dagene alle hjernecellene er med på trening er han bare nydelig? Men vi må løse ruta og avstandskommanderingen, å det på 3 uker?

Endret av Miloficent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det ikke kronologisk, for jeg må finne de forskjellige plasser. Trenger den siste Endgame , og den siste i Thor - de finnes hverken på Hbo eller Netflix, ei heller canal digital...ja ja. Jeg kan alltids låne de via biblo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Debbie skrev:

Her går det ikke kronologisk, for jeg må finne de forskjellige plasser. Trenger den siste Endgame , og den siste i Thor - de finnes hverken på Hbo eller Netflix, ei heller canal digital...ja ja. Jeg kan alltids låne de via biblo.

Glad jeg har Disney+, der ligger alle unntatt Spiderman. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Debbie skrev:

Hvordan bestiller man det? Er det via noe, eller helt egen streamingside??

https://www.disneyplus.com/nb-no/welcome?&cid=DSS-Search-Google-71700000072291413-&s_kwcid=AL!8468!3!494679126166!e!!g!!disney&gclid=CjwKCAjwsNiIBhBdEiwAJK4khk4nVan7iDTnbU7eczhrNOdSmOuOIbix-aiKgh8ccAb7LQIKeRjDihoCaYwQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Sette opp konto her, finne app på tv, logge inn?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Pixie skrev:

Glad jeg har Disney+, der ligger alle unntatt Spiderman. 

Jeg ser også via Disney og syntes det var fint de hadde flere valgmuligheter for hvordan man kan se Marvel filmene. 
 

Apropo Disney og egentlig ikke, haha, hva tror dere om den nye Askepott filmen som kommer på kino i november?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig fullvaksinert! Det er virkelig en befrielse å være ferdig med det, og endatil 5 uker før jeg egentlig skulle ha neste dose. Var så heldig å få en restdose, og jeg ble så glad da kommunen ringte for å invitere meg til vaksinering at det like gjerne kunne vært lottotelefonen fra Hamar :lol: Det skal bli deilig å kunne gå på butikken igjen uten å få smitteangst, og kanskje blir det tilogmed noen turer på hundeklubben fremover.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal telefonen til dyrlegen tas ? Problemet er at han har hatt ferie i fire uker, så det er jo nærmest umulig å komme gjennom på telefon. Det vil si at jeg må psyke meg opp på nytt for hvert forsøk. Skulle ønske de hadde timebestilling via en app eller noe... 

Jeg har mye fri denne uka, så planen min er å tilbringe masse tid på syrommet. Det er god terapi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, laikamor said:

I dag skal telefonen til dyrlegen tas ? Problemet er at han har hatt ferie i fire uker, så det er jo nærmest umulig å komme gjennom på telefon. Det vil si at jeg må psyke meg opp på nytt for hvert forsøk. Skulle ønske de hadde timebestilling via en app eller noe... 

Jeg har mye fri denne uka, så planen min er å tilbringe masse tid på syrommet. Det er god terapi. 

Det er sånn en forferdelig telefon og ta. Håper du kom gjennom til slutt og slapp å prøve så altfor mange ganger. ❤️ :hug:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rocket skrev:

Det er sånn en forferdelig telefon og ta. Håper du kom gjennom til slutt og slapp å prøve så altfor mange ganger. ❤️ :hug:

Det gjorde jeg. Fikk time på torsdag. Så nå skal vi bare kose oss, og Gira skal skjemmes bort de siste par dagene ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...