Gå til innhold
Hundesonen.no

Siccaro tørkedekken


Recommended Posts

28 minutter siden, Wilhelmina skrev:

Jeg har det, godt fornøyd og synes det er verdt prisen til mitt bruk (hovedsakelig etter svømmetimer). Hadde nok ikke kjøpt et såpass dyrt tørkedekken kun til hjemmebruk.

Hvor tørr blir hun? 

Tanken er å bruke det når vi f.eks er på hytta eller på besøk hos noen og går tur i regnet og ikke vil ha våt hund inn i stua. 

Hvor lett tørker dekkenet igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutes ago, Grønn said:

Hvor tørr blir hun? 

Tanken er å bruke det når vi f.eks er på hytta eller på besøk hos noen og går tur i regnet og ikke vil ha våt hund inn i stua. 

Hvor lett tørker dekkenet igjen?

Tjaaa, hun blir såpass tørr at hun ikke fryser ihjel i bilen på vei hjem vinterstid i alle fall :teehe:Dekkenet trekker absolutt til seg mye vann, produsenten reklamerer vel med at hunden blir 80% tørr på ti minutter, og det stemmer bra med min erfaring. Men dekkenet er veldig tykt og bruker en halv evighet på å bli tørt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker det mye på høsten i bilen etter treninger på vann. Er veldig fornøyd med det, men hunden skal ikke bruke det lenge av gangen, da blir fukten liggende på hunden. Ellers lukter det overraskende lite, og får bedre absorberingsevne etter hver vask. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et slikt tørkedekken til samojeden min som vi bruker etter at vi har vasket ham, eller at han har vært å badet. Altså når han har vært helt gjennomvåt inntil huden.

Superfornøyd, absorberer mye vann fra pelsen hans. Han blir så klart ikke helt tørr, men betydelig tørrere enn da vi brukte et tørkedekken kjøpt fra Hooks.

Gjør det også mye lettere og raskere å føne ham helt tørr igjen etter å ha hatt sicarro tørkedekken på en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...