Gå til innhold
Hundesonen.no

Erfaringer med Petal Cleanse?


Julimari
 Share

Recommended Posts

Jeg klinte inn en chihuahua med Petal Cleanse, men allergikeren reagerte allikevel, så ingen merkbar effekt. Tror bading (med shampoo) og børsting er mer effektivt for å redusere spredningen av allergener. 
 

Har noen erfaring med såkalt allergivaksinering? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • simira changed the title to Erfaringer med Petal Cleanse?

Svært fornøyd med petal cleanse! Både jeg og søsteren min er allergisk, men min søster en del mer enn meg. Etter børst, bad og så petal cleanse kunne hun passe Beaglen jeg hadde i opp til 4 dager i sin egen leilighet før hun begynte å plages av allergi. Antageligvis enda lenger om hun påførte petal cleanse regelmessig i tillegg, men det fikk vi ikke testet. Var ikke så ofte jeg hadde behov for lenger pass. ? 
Og dette var en hund hun på det værste ikke tålte en 15 minutters biltur med, i bil med lukkede vinduer uten å få astma anfall av. 
Så jeg anbefaler virkelig PetalCleanse!

Merket har også flere produkter rettet mot allergi, men jeg har ikke fått prøvd disse selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
På 7/27/2021 at 12:19 AM, Rocket skrev:

Svært fornøyd med petal cleanse! Både jeg og søsteren min er allergisk, men min søster en del mer enn meg. Etter børst, bad og så petal cleanse kunne hun passe Beaglen jeg hadde i opp til 4 dager i sin egen leilighet før hun begynte å plages av allergi. Antageligvis enda lenger om hun påførte petal cleanse regelmessig i tillegg, men det fikk vi ikke testet. Var ikke så ofte jeg hadde behov for lenger pass. ? 
Og dette var en hund hun på det værste ikke tålte en 15 minutters biltur med, i bil med lukkede vinduer uten å få astma anfall av. 
Så jeg anbefaler virkelig PetalCleanse!

Merket har også flere produkter rettet mot allergi, men jeg har ikke fått prøvd disse selv. 

Dette høres veldig lovende ut . tror vi skal prøve ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...