Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå: juli ☀️


Stjerneskinn
 Share

Recommended Posts

På 7/27/2021 at 2:07 PM, maysofie skrev:

Denne tråden har visst kokt helt bort, så drar den opp igjen litt, jeg, selv om noen mener den er unyttig :)

I dag var endelig påmelding åpnet for vår pulje til Norgesserien i gjeting, og vi var så heldig å komme med på to prøver. Så med det, så har jeg altså booket min (og Floss') debut på landsprøve, sammen med de store gutta! Tilhørende er hun da entret i NM-uttaket, denne gangen med overlegg, dog uten noen forhåpninger. I fjor ble vi plutselig reserver til NM da hun vant fylkesmesterskapet, det var ikke akkurat planlagt :lol:

Noen andre med spennende planer i år? 

 

Meg og springeren skal debutere i LP nå i August! Null forventninger eller mål om hvordan det skal gå, kun for å få erfaring hos både hund og fører? Han timet det helt nydelig og er inne i en skikkelig pubertetsfase, nå når vi egentlig burde ligget i hardtrening? Så det går som det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innser at nok snart er nok, og at vi innen ikke så altfor lang tid blir hundeløse.. Vanskelig valg å ta, men det må tas. Og da dukker det opp masse rare tanker hos meg som egentlig føles helt betydningsløse. Men hvordan gjør man det mtp jobb? Går man på jobb som normalt etterpå, og later som alt er bra? Egenmelding? Vet jo at jeg får det vanskelig etterpå (og nå før også), men litt greit å vite hva som er "greit". Sikkert bra å få litt annet å tenke på, men driver jo med pasientbehandling, så viktig at hodet er på riktig plass på jobb. 

Ikke bestemt når enda. Dyrlegen vår har ferie to uker til, men regner med at telefonen blir tatt den uken han er tilbake ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, laikamor said:

Innser at nok snart er nok, og at vi innen ikke så altfor lang tid blir hundeløse.. Vanskelig valg å ta, men det må tas. Og da dukker det opp masse rare tanker hos meg som egentlig føles helt betydningsløse. Men hvordan gjør man det mtp jobb? Går man på jobb som normalt etterpå, og later som alt er bra? Egenmelding? Vet jo at jeg får det vanskelig etterpå (og nå før også), men litt greit å vite hva som er "greit". Sikkert bra å få litt annet å tenke på, men driver jo med pasientbehandling, så viktig at hodet er på riktig plass på jobb. 

Ikke bestemt når enda. Dyrlegen vår har ferie to uker til, men regner med at telefonen blir tatt den uken han er tilbake ? 

Vil bare gi deg en stor klem :hug:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, laikamor said:

Innser at nok snart er nok, og at vi innen ikke så altfor lang tid blir hundeløse.. Vanskelig valg å ta, men det må tas. Og da dukker det opp masse rare tanker hos meg som egentlig føles helt betydningsløse. Men hvordan gjør man det mtp jobb? Går man på jobb som normalt etterpå, og later som alt er bra? Egenmelding? Vet jo at jeg får det vanskelig etterpå (og nå før også), men litt greit å vite hva som er "greit". Sikkert bra å få litt annet å tenke på, men driver jo med pasientbehandling, så viktig at hodet er på riktig plass på jobb. 

Ikke bestemt når enda. Dyrlegen vår har ferie to uker til, men regner med at telefonen blir tatt den uken han er tilbake ? 

Har eg hatt mulighet har eg ordnet sånt på en fredag, slik at eg har hatt helgen til å komme over det verste. Har det blitt mer akutt og mindre planlagt, så har eg gått på jobb dagen etter ja. Men for min del hjelper det å være opptatt og ha andre ting å tenke på. I min jobb hadde det nok ikke blitt godtatt med egenmelding pga hund, men en kan alltids avspassere eller bruke feriedager. 

Ellers, stor klem til deg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ingidano skrev:

Har eg hatt mulighet har eg ordnet sånt på en fredag, slik at eg har hatt helgen til å komme over det verste. Har det blitt mer akutt og mindre planlagt, så har eg gått på jobb dagen etter ja. Men for min del hjelper det å være opptatt og ha andre ting å tenke på. I min jobb hadde det nok ikke blitt godtatt med egenmelding pga hund, men en kan alltids avspassere eller bruke feriedager. 

Ellers, stor klem til deg ?

Ja, det hjelper nok å gå på jobb for å få tankene over på noe annet. Om man klarer å fungere på jobb,og ta seg greit av pasientene. Får prøve å finne et tidspunkt der jeg har fri hvertfall en dag etterpå.. Avspasering og fridager funker dessverre ikke, da vi allerede er altfor få på jobb. 

Takk ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...