Gå til innhold
Hundesonen.no

Knurring og biting


Stompi
 Share

Recommended Posts

Jeg har en 3 år gammel border collie. Hun kan til tider bli aggresiv, og nå ønsker jeg tips. 
 

Hun har i perioder slike innfall at hun biter på halen og baken så hårflussene fyker. I går prøvde jeg å få henne bort fra situasjonen, det resulterte i knurring, og aggresivt angrep på meg. Hun gikk etter handa mi. 
 

Vi går flere langturer hver dag, og da må jeg somregel dra henne med ut. Spør jeg om vi skal gå tur, løper hun å gjemmer seg. Spør jeg om vi skal gå å tisse, kommer hun med en gang. 
 

jeg er bekymret for måten hun var i går når jeg ville ha henne ned fra sofan og hun gikk all in i halen sin. 
 

jeg trenger råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en hund som ikke har det bra. Har du vært hos veterinæren? Hunden gir jo tydelige signal på ubehag i bakparten.

Det kan være stress, men også i og med at hun vegrer seg for tur så tenker jeg at det er sannsynlig at hun har vondt noe sted. Grundig sjekk hos dyrlege, ville særlig sjekket analkjertler, og muskulatur/skjelett i bakparten. Er hun røntget for HD?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går veldig bra på tur. Hun har ingen problem når vi bare kommer ut. 
 

vi har vært hos vetrinær, og han fant ikke noe. Fikk bare tips om å gå mer tur, eller sykle med henne. 
hun er ikke HD røntget. 
 

det virker for meg som hun har ubehag i bakparten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...