Gå til innhold
Hundesonen.no

Røntgen i Oslo


Recommended Posts

Veterinærhøgskolen på Ås har antageligvis det beste utstyret. Ellers kan jeg selv anbefale Evidensia Grorud dyreklinikk, de er dyre, men er gode på det meste. Har vært der for second opionion på begge mine hunder vet et par tilfeller.

Oslo dyresykehus skal være bra og oppdatert, jeg har ikke super erfaring med dem selv, men det er en del år siden. Har hørt mye bra om dem ellers.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De største dyresykehusene har nok det mest oppdaterte utstyret, men har røntget på Asker dyreklinikk selv for å utelukke innvendig skade i pote. Er det mistanke om noe som ikke er helt forbigående er det viktig å undersøke det når det plager hunden. Høyst sannsynlig er det noe behandling som kan tilbys dersom de finner noe. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at hunden skulle ta enten CT eller MR i Oslo.

De har allerede tatt røntgen. De så noe på røntgen men de var ikke sikre på om det var grunnen til at hun halter.

Det er musklene foran der beinet henger sammen som gjør vondt. Hun får fortsatt smertestillende og skal holdes mest mulig i ro.

Endret av Linnea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...