Gå til innhold
Hundesonen.no

Mild ørerens


Recommended Posts

Takk for tips ? husker ikke hva den heter den vi har. Ble kjøpt hos dyrlegen, men den lukter sterkt alkohol? syns jeg. 

Balder skal på 1 årskontroll i morra. Da skal vet få se nøye på ørene hans. Han sliter litt med reaksjon på kylling og nå også laks. Han fikk Robur sensitiv med laks og det likte visst ikke kroppen hans ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Otoact ørerens er veldig fin og løser godt opp ørevoks. Jeg har etter hvert blitt rene professoren i ørerens og betennelser. Cerum Aural er et like godt produkt, lukter ingenting og er blank. Søler heller ikke når de rister seg.

Den andre i samme gata som otoact, svir i sår. Stakkar basseten min hylte med sine såre betente ører.

Her mistenkes reaksjon på kylling eller storfe, eller begge deler. Vi bruker nå for fra Tundra med hjort, and og laks og ørene har vært gode lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips. Begynn å få reaksjonene hans under kontroll. Men må unngå kylling og laks ser det ut som. Andre proteinkilder går det fint enn så lenge med. Når han gikk på valpeforet til Acana og vom og hundemat holdt han virkelig på å desperat klø seg ihjel både med munn og bakbeina. Så skifta jeg for og kløinga ga seg endel, men så prøvde vi Robur sensitiv laks. Da ble det utslag på ørene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...