Gå til innhold
Hundesonen.no

Cocoline On Your Marks "Pil" (ESS)


Ninetales
 Share

Recommended Posts

Vårt nyeste tilskudd til flokken ble hentet 14. mars ❤️

Cocoline On Your Marks (Pil til daglig) er etter Cocoline Give med Love "Blitz" og Meadowdale Daisydale Lightning Bolt.
I utgangspunktet hadde jeg tenkt å vente litt lenger med ny hund, men tilfeldigheter gjorde at det ble nå istedetfor.  Jeg kontaktet nemlig oppdretteren ifjor sommer, i forbindelse med et annet kull, da jeg skulle hjelpe mine svigerforeldre med å finne seg valp. Lang historie kort fikk jeg høre om noen spennende kommende kullplaner som resulterte i at jeg nå har en valp på snart 10 uker og at mine svigerforeldre henter valp om fire uker (fra samme oppdretter) ?

Pil har fra dag en vært en utrolig trygg og skjønn liten sak. Hun er leken og lærevillig, men samtidig har hun mye humor og egne meninger. Vi har begynt å trene litt grunnferdigheter, men ellers har de første ukene blitt brukt på miljøtrening og på å bli kjent ?

Planene med henne er jakt/apporttrening og prøver, utstilling og trolig blodspor. Jeg håper hun kan bli stammor til oppdrettet som jeg drømmer om, men jeg tør ikke håpe på noe enda.

(Vi er forresten også på instagram: @talesofaspringer)

Så.. over til bilder. Jeg lovte dere jo valpespam ?

Pil8uker-vannmerke-1.jpg

Pil8u-vannmerke-3.jpg

Pil8-3-vannmerke-1.jpg

*dele opp*

 

Endret av Ninetales
  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Pil?

Kult navn til kul liten springerjente! Og så holder jeg på å dø av bildene...du er jo en ekspert på å fange helt fantastiske uttrykk, og det kombinert med fotoskills til 100...herlig?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Zappa skrev:

Velkommen Pil?

Kult navn til kul liten springerjente! Og så holder jeg på å dø av bildene...du er jo en ekspert på å fange helt fantastiske uttrykk, og det kombinert med fotoskills til 100...herlig?

Tuusen takk for fine ord! Nå ble jeg glad ❤️

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Hadde helt glemt at jeg hadde denne tråden ?

Pil er blitt 1 år og er et nydelig vesen ❤️  Hun ble øyelyst og gonioskopert uten anmerkning og HD-røntget og AD-røntget med resultatene A på hofter og 0 på albuer på bursdagen sin ?

Stilte henne som valp i høst hvor hun ble BIM og om et par uker skal hun debutere som junior ☺️

Instagramen vår har forresten fått nytt navn: @ninetales.springerspaniels ?

jpeg&quality=85&ignoreAspectRatio&resize

jpeg&quality=85&ignoreAspectRatio&resize

jpeg&quality=85&ignoreAspectRatio&resize

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...