Gå til innhold
Hundesonen.no

Tørrfôr til Greyhound og whippet


Matti201
 Share

Recommended Posts

Hei. Jeg har en whippet hanne på 6 år som er kastrert. Og ei Greyhound tispe på 10mnd.

Greyhound får 500gram vom og hundemat med laks om kvelden. Og ellers får hun tørrfôr fordelt på et par måltider utover dagen. Da har hun fått Flatazor Elite puppy,  for det var det oppdretter brukte. Det har fungert greit her. Har noen ganger blandet i litt kultura, leverpostei eller ris og rått egg for å gjøre det mer interessant ?

Men nå er snart tiden her for å gå over til voksenmat. Vil gjerne fortsette med vom med laks, da hun elsker det og pelsen blir fin. 

Men hva slags tørrfôr? 

Whippeten har fungert greit på det meste.. favoritten hans er nok Bozita med reinsdyr, eller Acana med lam. Han liker også alt han har prøvd fra Farmina. Målet mitt er å ha et tørrfôr som fungerer for begge 2. Noen tips? 

Jeg kan selvfølgelig fortsette med Flatazor sitt voksenfor men har lest blandede reviews på det og er en liten smule skeptisk.  

 

På forhånd takk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har brukt Robur (Bozita) på begge, ridgeback og gårdshund, det har stort sett fungert greit. Light fordi de begge er kastrerte, men med alderen gått over til senior og maintenance. Jeg liker Robur pga. råvarene og kort reisevei, men du må nesten prøve deg fram til hva som fungerer for dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...