Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpegjengen 2021


Rocket
 Share

Recommended Posts

5 timer siden, Becke skrev:

Bailey har rukket å bli 11 måneder (han blir det 7. juli) Han er en energibunt, kjærlig, smart, litt rampete og mest av alt, han gir meg en livsglede på nytt nivå. Han har gått valpekurs og har nettopp fullført nybegynnerkurs Rally Lydighet. Vi har vært på valpeshow og hans første utstilling og jeg har fått en ny hobby i det. To nye utstillinger i sommer. 

 

977B9640-262D-4EE8-85E5-19D55D3290A3.jpeg

For en pen gutt ❤️ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Haha ja ikke sant! xD Pus er bare herlig! Nå er det offisielt da, selvom vi har sett at det går i den retning tidligere så tok Lill et valg nå. Og tric tispen blir min!  

Gode, tjukke nyfødte valper på ca 400 gram ❤️

Da er det avgjort hvem som flytter hit! ? "Olympia" ❤️ Hun skal til daglig hete Pil ? Vi skal trene til jaktanleggsprøve og apportprøver og så skal vi farte rundt på utstillinger og kose oss. I

Posted Images

Vill er 9 mnd og full av hormoner ? Spøkelser, hormoner, lært å løfte beinet og markere, full av mark og faenskap ? Han er kul da, når han ikke er opptatt med å bjeffe, kåle eller være 9 mnd gammel gutt ?

IMG_20220524_092642_233.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
On 7/1/2022 at 3:48 AM, maysofie said:

Hvordan går det med alle 2021-valpene? Er de rukket å bli ungslyngler eller fornuftige hunder? :D

Fern har iallefall rukket å bli ungslyngel, men jeg digger henne! I tillegg en veldig fornuftig og fin gjeterhund, så i en alder av 10mnd ble hun godkjent gjeterhund. Nå er det litt over en måned igjen, så blir det røntgen og øyelysing, veldig spent... 

 

Gratulerer med godkjent gjeterhund!! :D Og krysser fingrer for at du fikk/får fine helseresultater!

Så absolutt ungslyngel her i hus. :lol: Rukket å bli 1,5år. Rønket med A/A og 0/0, samt øyelyst UA! Veldig fornøyd med det! Har dessverre hatt et par uheldige møter med noen schäfere, ene gangen i spøkelsesalderen, så hun er en smule usikker til tider rundt større hunder. Samtidig som hun VELDIG gjerne vil være bestevenner, og hodet vet ikke helt hvordan man håndterer det. ? Så det blir litt lyd/syting/bust etc, men det kommer seg stadig. 

Håper å få starte Rally i september, hvor målet er å ikke diske, men tror jeg er fornøyd om jeg kommer meg gjennom hele programmet uten å dø av nervøsitet og gå feil samt at frøkna holder bittelitt fokus i det minste med alle forstyrrelsene. Jeg må liksom gjennom det et par ganger før nervene mine gir seg, og hun er så jækelsk vàr på meg når det kommer til sånt.

IMG_20220711_223203_512.thumb.jpg.25884c7f5dab8a008dfc48773344f096.jpg

Endret av Rocket
  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

2021 valpen min er snart 17 måneder, og debuterte på sin første jaktprøve i helga, og fikk 1. premie og fin kritikk. Når hun ikke er seriøs hund på jobb, er hun fullstendig vill og gal, samtidig som hun er lydig og ordentlig. I fri dressur skader hun seg ofte, fordi hun løper så vanvittig sterkt, og ikke finner noen hindringer. La meg bare nevne jeg har eid henne siden juli i fjor, og vi er inne i vår 2. egeandelsperiode på forsikringen ?

 

_DSC0028.JPG

  • Haha 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...