Gå til innhold
Hundesonen.no

Bozita Robur


Dufus
 Share

Recommended Posts

Heisann!
Noen her inne som har erfaring med foret fra Bozita Robur? Forer 50/50 med v&h og canagan scottish salmon nå, men vurderer å bytte tørrfor til Bozita Robur, delvis fordi det er rimeligere og fordi Canagan ikke er å få tak i i fysisk butikk her, så må bestille på nett. Hunden elsker tørrforet fra canagan, og jeg synes han fungerer godt på det, så sånn sett skulle jeg kanskje ikke ha byttet, men.. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe problem å bytte eller variere på fôr.

Det er mange fôrtråder her inne, og jeg anbefaler Robur i de fleste. Vi har brukt det i en del år nå, i ulike varianter (light, senior, sensitive...) og jeg synesh undene går bra på det. Vi halvfôrer med VOM.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, simira skrev:

Det er ikke noe problem å bytte eller variere på fôr.

Det er mange fôrtråder her inne, og jeg anbefaler Robur i de fleste. Vi har brukt det i en del år nå, i ulike varianter (light, senior, sensitive...) og jeg synesh undene går bra på det. Vi halvfôrer med VOM.

Takk for svar!

Forhandleren har bare sensitive-variantene i tillegg til active og senior. Kunne kanskje ha brukt active under jakta, men er usikker på om det er for høyt energiinnhold til å bruke det året rundt..? Men er vel uansett ikke noe i veien for å bruke en av sensitive-variantene selv om hunden egentlig ikke har behov for sensitive-for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke hunden ekstra tillegg i jakta? Jeg tenker at om du holder hunden noenlunde jevnt i form så er det ikke noe problem å bruke active hele året. Du vil jo merke det etterhvert om det ikke går, men jeg tenker det bør gå bra. Og så kanskje øke mengde litt under jakta + energitilskudd. Jeg tror ikke dette er noe høyenergifôr som sådan.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, simira skrev:

Får ikke hunden ekstra tillegg i jakta? Jeg tenker at om du holder hunden noenlunde jevnt i form så er det ikke noe problem å bruke active hele året. Du vil jo merke det etterhvert om det ikke går, men jeg tenker det bør gå bra. Og så kanskje øke mengde litt under jakta + energitilskudd. Jeg tror ikke dette er noe høyenergifôr som sådan.

 

Jo, får ekstra under jakta, men ikke gjennom hele året. Hvis active-varianten ikke er typisk høyenergifor tror jeg vi prøver det, så får vi heller bytte igjen hvis det ikke skulle gå. Takk for innspill! ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...