Gå til innhold
Hundesonen.no

"alene" - trening?


Simoneanett
 Share

Recommended Posts

Kjapt spørsmål! 

Vi bor nå i en to-etasjes leilighet hvor soverom er oppe og stue/kjøkken er nede. De første nettene i denne leiligheten bar vi opp vår nesten 4mnd gamle berner Sennen opp den relativt bratte trappen, men fant fort ut at for han å sove i underetasjen med AG og full tilgang på vann var mer ideelt. Dette var også grunnet akkurat denne trappen da jeg har hørt og lest at berner Sennen, og spesielt valpene, ikke burde utsettes for mye trapper. Denne er også såpass bratt at jeg er redd han skal dette ned. 

 

Men over til spørsmålet - valpen sover nede alene fra rundt 23-06. Ikke piping, klynking eller noe slikt fra det lille gullet. OG BANK I BORDET - HAN HOLDER SEG FRA LEGGETID TIL MORGEN ♥️

Regnes dette som alene-trening? 

Slenger med et lite bildet av gullklumpen! IMG_20200830_195852_1.thumb.jpg.96ee08d5591ac59d0b5e9587e9ab723a.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si at det teller som alene-trening, selv om valpen nok skjønner (og lukter) at dere er hjemme. Men det er jo veldig lovende i forhold til hjemme-alene treningen, hvis han hadde hatt snev av separasjonsangst så ville han sannsynligvis ikke akseptert å sove på eget rom i egen etasje. Flott valp forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...