Gå til innhold
Hundesonen.no

Non-stopp Ly sovepose


Recommended Posts

Fikk tips om noen turfolk på instagram var flittige brukere av både Non-stop Ly og Jervehiet til sine hunder, så jeg sendte de en melding og spurte hvilken de foretrakk. De svarte at jervehiet med innerpose fungerte best ute, men at Non-stop sin fungerte fint om de skulle ha hundene inne i teltet med seg. 

Jeg bestilte Non-stop sin men returnerte igjen, så har ikke prøvd den på tur. Str L ble for liten til hunden vi hadde og jeg synes den virket veldig tynn. Fjellsport har de mener jeg og har gratis retur om du vil kikke på de ?  Ville heller klippet og sydd til en gammel/billig menneskesovepose (eller kjøpt jervehiet med innerpose i ull fra canelana f.eks) ? 

 

Edit: og siden det er til whippet vil jeg tro den blir for kald i de temperaturene du skisserer (basert på den ene whippeten jeg kjenner) ;) 

Endret av bie
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips og tilbakemelding. Har bestilt en, kan returnere den hvis den ikke står til forventningen. Planen er å donere en vognpose til hunden etterhvert, men vil tro den blir for stor i starten. 
Har jervenduk og bruker det på hundene vi har i dag, er bare litt bekymret for at det blir for mye «luft» som whippeten må varme opp?

Veldig spent på hvordan det blir med en så korthåret hund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...