Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei på dere


Nima
 Share

Recommended Posts

Hei. Ser jeg har glemt å skrive her. 

Jeg fikk for 13 mnd siden en sheltie hannhund. Aldri hatt hund før, men oppvokst med andre dyr.  Bor i Drammen, er deltidsmamma, så sheltien sliter litt med å holde flokken samlet. En gutt som jeg desverre har klart å få stresset og der han i stor grad er sjefen. Jeg jobber med saken, og har en super hundetrener som hjelper meg. 

Jeg savner veldig å ha noen å kunne trene med og som har tid til at vi trenger tid til å hilse ect. Mange har hund rundt meg, men ingen har tid og lyst til den prosessen. 

Tenkte å prøve bli mer aktiv her inne, så vi får se om jeg lykkes eller ei :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drammen har jo en veldig fin hundeklubb, har du prøvd der? Jeg tenker at hunden din er ung enda, noe som forsåvidt gjør både problemet og arbeidet verre, men også mulighetene større. Det går nok bra, og ihvertfall når du har hentet hjelp. Hvilken hundetrener bruker du?

Velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen!

Jeg syns også det det er mer motiverende å trene sammen med andre enn alene. Har selv gått kurs ved Drammen brukshundklubb, mye hyggelige og dyktige folk, så ville tatt kontakt og sett om kanskje det finnes noen treningsgrupper eller lignende som kan passe for dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...