Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, desember


Wilhelmina
 Share

Recommended Posts

På 12/17/2019 at 11:20 AM, Debbie skrev:

Jeg er så lei av at mine bilder blir misbrukt, **** altså.

Nå er plutslig Prima postergirl for noe jeg ikke selger.

image.png.77ddb4599c81a8de1e2fa2d55df14e3e.png

grusomt irriterende.

Fakturere for bruk av bildet kanskje? Her er en sak om etterfakturering for bruk av bilde https://www.dagbladet.no/kultur/bloggerne-anne-brith-har-tjent-240-000-kroner-pa-dette-bildet/69768758

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har blitt hesteeier ? Ymse syns ikke noe om det, hester er nemlig skumle, hundespisende dyr ?  

Eine er kaaanskje bedre i magen i dag. Må ikke like ofte på do og det har ikke vært noe blod i avføringen i dag. Håper han er over det værste nå!

Atlas vokser mye! Snart på størrelse med Milo? Vi har hatt en deilig tur idag i minusgrader, så nå har hele gjengen egentlig sovet siden vi kom hjem. Når de våkner til blir det nok litt trening på de,

Posted Images

Noen som har tips til hvordan man lager body til hunden selv? Var i går og fikk fjerna en kul i huden i lysken på den eldste hunden min, og han er en kronisk slikker ? Har en baby-body til han men den blir jo skitten, skulle hatt noe som dekker mens den er i vask... Søkte opp hvordan man skal sy body til baby på yotube men oppdaget fort at sy-kunnskapene mine ikke strekker til å lage noe fra bunnen :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Nemi1Ja, send faktura! (så lenge du har tatt bildet altså? Hvis noen andre har tatt bilde av hunden din kan du dessverre ikke gjøre noe med det)

Just now, roxie88 said:

Noen som har tips til hvordan man lager body til hunden selv? Var i går og fikk fjerna en kul i huden i lysken på den eldste hunden min, og han er en kronisk slikker ? Har en baby-body til han men den blir jo skitten, skulle hatt noe som dekker mens den er i vask... Søkte opp hvordan man skal sy body til baby på yotube men oppdaget fort at sy-kunnskapene mine ikke strekker til å lage noe fra bunnen :D 

Klipp av en arm av en gammel stillongs eller genser, klipp hull til bena og tre den på.

 

Uhm, feil tråd?

Endret av simira
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...