Gå til innhold
Hundesonen.no

Fremre Korsbånd høyre bakfot helt avrevet


ketil
 Share

Recommended Posts

10 år mellom puddel m røket fremre korsbånd. Er i tvil om operasjon er d rette versus ikke noe og litt smerte behandling. Vet jo at lang rekonvalesens etter operasjon og mye bur tid. Anbefaling/Erfarimger ? Går, løper  spiser og er glad, men halter.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Hunden min på 11 år har operert bakbeina sine x flere grunnet patella luksasjon og har brukt mye tid av livet sitt i ro. I mai i år røk korsbåndet hennes, og i og med at hun er en livsglad hund var det ingen tvil om hva som var det rette å gjøre til tross for alderen. Hun har dessverre fortsatt mye problemer med beina og leddene grunnet artrose, men korsbåndoperasjoen er vellykket. Hadde henne til fysioterapi noen ganger etter det grunnet alderen. Lykke til

 

Edit: jeg ser nå at innlegget ikke var spesielt nytt

Endret av Linemoora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hei når hunden min røk akillisena ble hun operert hun var nesten 10år det gikk veldig fint. Fikk gips helt opp til låret.

Når vi kom hjem første uken måtte vi bære henne ut og det var nederlag, glansen forsvant i øynene, så trist hun ble! dette var en Irsk setter tispe.

Jeg gikk i tenkeboksen prøvde å finne ut hvordan hun skulle få bli med ut på tur.

Jeg hadde en gammel dypvogn som jeg tenkte å bruke la ekstra madrass pute i nakken og pute til å ha beinet på, hadde på henne sele og bånd i tilfelle hun skulle prøve å komme ut av den.

Vet du hun forsto jeg gikk i 8 uker og trillet henne rundt i vogna hun ble jo midtpunktet for alle hunder :) de lurte jo på hva det var :) men hilste på hverandre sto på to bein og hilste på henne hun så glad.

Folk synes først jeg var gal med alle forsto når de så gipsen det første jeg gjorde var å ta henne ut så hun fikk gjøre fra seg flere ganger så gikk vi tur.

Hun virkelig elsket barnevogna hun forsto at den hjalp henne. 

Når vi kom hjem ville hun sove i dypvogna etter hvert ville hun i sofan jeg passet på hele tiden,

Jeg ville gjort det igjen når jeg ,når jeg så den gleden fra Bonnie vet jeg at jeg gjorde det rette.

Jeg er ikke den typen som bryr meg om hva folk sier så lenge det hjalp min Bonnie.

Jeg råder alle til å prøve det.

God bedring til alle hunder med forskjellig brudd.

Fra Bente M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...