Gå til innhold
Hundesonen.no

Tips til bæreinnretning til valp


Recommended Posts

Lenge siden jeg har skrevet noe her, men nå trenger jeg tips. Jeg får ny valp på torsdag, en lundehund, og planen er at valpen skal få være med mest mulig, både i bil og på tur. Men en liten valp kan jo ikke gå like langt og lenge som min 6 år gamle chi, så hvordan løser jeg det? Jeg vil helst slippe å bære valpen i armene, men ha en eller annen form for sekk eller lignende, som helst kan sitte foran, ikke på ryggen. Noen som har gode løsninger å dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SD skrev:

Så på den, men hadde håpet å ikke måtte ut med såpass mange kroner ;)

Akkurat nå, Quack skrev:

Jeg hadde min i den vanlige ryggsekken, det gikk helt fint :) Min ville fort vokst ut av en annen «bæreanretning». Denne er for å ha i front, den er kanskje grei?https://www.petworld.no/mageveske-front?gclid=Cj0KCQjw9JzoBRDjARIsAGcdIDXFWRgjZLwIALVmToohcrZt92FOs72sC-eJquZ3Zv6axf4tvo-akiEaAkhgEALw_wcB 

 

Joda, vanlig sekk går sikkert, men jeg vil helst ha den i front, og fordi jeg har en rygg som ikke alltid gidder å samarbeide, så tenker jeg det er bedre med noe som er tilpasset magebæring. Men jeg prøver nok sikkert med vanlig sekk først, ser hvordan det går. Tenkte bare å spørre litt på forhånd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Lene_S said:

Så på den, men hadde håpet å ikke måtte ut med såpass mange kroner ;)

Joda, vanlig sekk går sikkert, men jeg vil helst ha den i front, og fordi jeg har en rygg som ikke alltid gidder å samarbeide, så tenker jeg det er bedre med noe som er tilpasset magebæring. Men jeg prøver nok sikkert med vanlig sekk først, ser hvordan det går. Tenkte bare å spørre litt på forhånd ;)

Eg har brukt en stor veske til å ha valper i. Den kan du henge over skulderen/nakke, og få vekten i front. Men det sliter på ryggen det også. 

Ellers finner du masse på ebay om du søker på puppy sling. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off topic, men lundehund??:D Hvor fra, kjønn, bilder?

Personlig har jeg aldri brukt sekk på noen av mine valper, så ingen tips der dessverre. Men evt en som har brystklips om du er myk nok til å få klipset de på ryggen da, så du får sikret at stroppene sitter stødig på skuldrene og at sekken ikke plutselig sklir av :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...