Gå til innhold
Hundesonen.no

Sår på ballene


Lappisen
 Share

Recommended Posts

Hei

Jeg har en Finsk lapphund gutt på snart 4 år som jeg sliter veldig med gjentatte sår på ballene helst på alle årstider utenom sommer. 

Jeg har dratt til vet hver gang og hver gang fått beskjed om at det mest sansynlig vis er en rift han har sleiket opp, fikk med sårsalve og smertestillende som jo har hjulpet der og da, men det kommer stadig tilbake.

Jeg begynner å lure på om det er noe annet som er problemet og har egentlig tenkt i de baner at det beste muligens ville vært en kastraksjon så han slipper dette mer. Er vondt å se han har så vondt :(

Men før jeg foreslår dette til dyrlegen så lurer jeg på om det er noen her som har vært borti eller hørt om noe lignende før?

Endret av Lappisen
La til noe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er somregel åpent sår eller rue og nei, føler ikke selv det er logisk at det er rift. Noe jeg også har fortalt dyrlegen.

Men takk for tips om skrapeprøve. 

Skal få tatt en tur til mandag og forlange at det blir sett mer alvorlig på. Må nok da desverre i narkose for har vært så mange ganger nå at jeg ikke får lov til å se lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...