Gå til innhold
Hundesonen.no

Dogs4All 2018


maysofie
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Katharina skrev:

Vet noen hvilke grupper som er de forskjellige dagene? Tror gruppe 1 er fredag og lørdag. Har meldt på to dager. Samme hund.

Fredag, nordisk vinner: Alle grupper

Lørdag, norsk vinner: Gruppe 1, 3, 5, 7 og 8, lydighet klasse 1 og 3, samt agility alle klasser 

Søndag, norsk vinner: Gruppe 2, 4, 6, 9 og 10, samt lydighet klasse 2 og FCI3.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir offentliggjort tidsskjema for alle raser sånn ca 2 uker før utstillingen - og da finner du ut hva som eventuelt kolliderer tidsmessig. Jeg vet ikke hvordan det er med lydighet og agility, men jeg håper at man kan få byttet om litt på startrekkefølgen hvis det kolliderer med annet man deltar i - snakk med folk innenfor disse hundesportene (noen her kanskje vet?) og ringsekretæren når du kommer på stevnet, så håper jeg det kan ordne seg for dere.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sunnivamb skrev:

Er det valpeshow også på dogs4all? Jeg er utrolig usikker om jeg skal stille Ceres. Har lyst til å prøve oss, men har trent lite ringtrening, hun er litt skamklipt og veldig vilter! Tanker?

Vi skal stille valpisen på dogs4all. Det blir veldig spennende, her har vi øvd en del, men hun er så sosial og sliter litt med å ikke ville hilse på alle.. På ringtrening har det faktisk gått helt bra, så vi satser på det! Mer spent på om vi får noe sløyfe. Søstra fikk BIM på sin første utstilling, men de er veldig annerledes, så da ser det litt dårlig ut for oss gitt... Jeg hadde prøvd meg på ringtrening hvis det er et sted der hvor du bor. Vi reiser på den i drammen, hun som kjører den er veldig flink og hyggelig. Hadde aldri øvd eller hatt på vesla halsbånd engang før vi var der, og nå har vi blitt veldig flinke, hvis jeg får si det selv:P Vet ikke om det er lov til å klippe rasen din, her skal det ikke klippes før utstilling, men hun måtte barbere pga intravenøst for et par uker siden, men håper at det ikke synes, er veldig lite. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2018 at 9:28 AM, SusanneL skrev:

Det blir offentliggjort tidsskjema for alle raser sånn ca 2 uker før utstillingen - og da finner du ut hva som eventuelt kolliderer tidsmessig. Jeg vet ikke hvordan det er med lydighet og agility, men jeg håper at man kan få byttet om litt på startrekkefølgen hvis det kolliderer med annet man deltar i - snakk med folk innenfor disse hundesportene (noen her kanskje vet?) og ringsekretæren når du kommer på stevnet, så håper jeg det kan ordne seg for dere.

:-)

Må innrømme at jeg synes det er litt klønete (og uvant) å ikke vite slike ting før man melder på... Jeg skal ikke gå agility på D4A, men handleren av hunden min skal det. Men nå har vi fått tak i backup-handler til henne igjen, så da meldte jeg på dyret og håper ting går fint ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...