Gå til innhold
Hundesonen.no

Problemer med reaktivering av konto


Recommended Posts

Prøvde for et par måneder siden å få reaktivert kontoen min «tillien».

Det ble, etter mye om og men, gjort. Problemet er at hele kontoen er nå i et slags limbo. Grunnen er at det er umulig å gå gjennom den bekreftelsesprosedyren som kreves ved første gangs innlogging etter reaktiveringen. Jeg bare havner på en side som sier noe om for mange omdirigeringer. Hver gang jeg nå logger inn havner jeg der og kommer ingen som helst vei. Må slette cookies og slikt for i det hele tatt å få lest hundesonen som gjest. Så kontoen ser ut som den er aktiv, men jeg får ikke brukt den.

Det er dessuten svært tungvindt at det ikke er noen måte å kontakte admin på uten å registrere seg på nytt, som jeg til slutt valgte å gjøre også denne gangen. Det vil si, det er mulig å sende melding som gjest, men de blir åpenbart ikke lest av noen.

Så, er det noen som kan få liv i den gamle kontoen min? Denne kontoen kan slettes etterpå, men ikke gjør det før det er bekreftet at den gamle er oppe og går. Siden jeg da evt må registrere meg enda en gang for å kommunisere med dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, simira skrev:

Om en konto bare er deaktivert og ikke slettet så er det vel ifølge reglementet slik at ny og gammel konto slås sammen... (men noen må såklart gjøre det).

Jepp, det må gjøres og det må gjøres på riktig måte/funksjonen må fungere. Har forsøkt en gang tidligere - for et par måneder siden. Kontoene ble slått sammen og gammel bruker forsøkt reaktivert, men det strander når jeg må bekrefte reaktiveringen. Da går den i en «too many redirects»-loop.

Så da forsøker jeg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, FrkBella skrev:

Fikk du det til @tillito? Hvis ikke må jeg få Rolf til å se på det da jeg ikke aner noe om dette :)

Nei, det fungerer ikke.

Det kommer opp en feilmelding med følgende feilkode:

ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

Dette er siden jeg havner på:

http://hundesonen.no/register/?do=reconfirm&ref=aHR0cDovL2h1bmRlc29uZW4ubm8vaW5kZXgucGhwP2FwcD1kZWFjdGl2YXRpb24mbW9kdWxlPXJlYWN0aXZhdGUmY29udHJvbGxlcj1yZWFjdGl2YXRl

 

Så ja, få gjerne han til å se på dette :)

Endret av tillito
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anette skrev:

Hei, jeg har prøvd å løse floken men havner i evig loop. Har slått sammen din nye og gamle konto :) si ifra om du trenger hjelp til å endre navnet ditt. 

Takk, kanskje det løser saken?! (Men frykter hva som skjer om jeg logger ut ... :D ). Hvis du kan endre navnet til tillien så er vi vel i havn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tillien skrev:

Takk, kanskje det løser saken?! (Men frykter hva som skjer om jeg logger ut ... :D ). Hvis du kan endre navnet til tillien så er vi vel i havn?

Glem det @Anette - jeg fikk det til selv. Trodde det var noe dere måtte gjøre ;)

Endret av tillien
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...