Jump to content
Hundesonen.no

Boxer hunden cico ❤️

Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Det er ikke første valpen Den jeg hadde sist lærte seg å tisse ute etter 3 uker.  Hvorfor fjerne tisselaken når det nesten ikke blir brukt?  I går tisset han på lakenet 2 ganger, bæsjet inne 2 ganger og tisset på gulvet 5 ganger. Vi var ute 11 ganger i løpet av dagen i går (2 lengre turer) hvor han tisset 4 ganger og bæsjet 4 ganger. 5 av turene vi var ute så gjorde han ingenting.  Han har fått godbiter når han går på do ute de siste 2 ukene, men jeg har nå startet med klikker også for å se om jeg får litt mer fortgang på saken..
    • Du hørte kanskje før du fikk hund at det var slitsomt å ha valp? 😛 Jeg hadde fjerna tisselakenet.  
    • Hvor lenge venter dere hvis hunden begynner å pipe når han skal være alene før man går inn til den?  Det virker som at han roer seg og legger seg til å sove etter ca 10minutter, men han virker veldig urolig i disse minuttene. Jeg vil ikke vente så lenge at han får en dårlig opplevelse av det. Han har hatt tilgang til hele leilgheten siden jeg fikk han, noe som kanskje var en dårlig ide. Han vil bare sove i soffaen når han får sove fritt, men jeg ønsker at han skal legge seg på pleddet/hulen sin. 
    • Jeg har hatt han i 2 måneder nå og er ute med han hver gang han har spist, lekt, sovet og annenhver time ellers. Noe mer har jeg ikke mulighet til da jeg har hjemmekontor og må jobbe litt også.. Han bryr seg rett og slett ikke om han tisser inne eller ute, noe som også kjennetegner rasen. Tisselaken inne er for å minske antall ganger jeg må vaske gulvet. Han går ikke på lakenet for å tisse, men av og til så ligger det på en plass der han velger å tisse. Jeg bor i 4 etg uten heis forresten. Alle tepper er tatt bort. Tisse inne er ikke hovedproblemet, det ordner seg til slutt. Det er det å opp om natta som er slitsomt. Har nå hatt 2 måneder uten å sove en hel natt 😕 Jeg bruker ikke bur forresten (kun om natten). Han protesterer ikke på å ligge inne i det, han legger seg bare til å sove. Han våkner som regel etter 4 timer og må da ut for å tisse og bæsje. Han får ikke mat etter kl 19:00.    
    • Hei! Noen som vet hvilke må jeg må ha på en pinnedel? Tauet og lengde på pinnen?
  • Nylig opprettede emner

• Create New...