Gå til innhold
Hundesonen.no

Tispenavn på O?


Malamuten
 Share

Recommended Posts

4 minutes ago, Malamuten said:

Noen som har noen kule forslag.  Sliter litt med å finne på noe kult. Foreløpig så ligger det an til å bli olga,  men vet ikke helt hva jeg synes om det egentlig ?

hva slags rase er det?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Malamuten skrev:

Noen som har noen kule forslag.  Sliter litt med å finne på noe kult. Foreløpig så ligger det an til å bli olga,  men vet ikke helt hva jeg synes om det egentlig ?

Neinei, det kan du ikke kalle en hollender altså! Hun kan hete Oida. Eller Ompa. Ompalompa. Oia. Oisa. Ossa. Oppi. Oppa. 

For eksempel. IKKE Olga :P

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Avani said:

O'Lykke, Outi(finsk jentenavn), Offer(enten engelsk eller dialekt hvorfor), Odessa, Otilla eller min favoritt Olme Beist (https://www.imdb.com/title/tt0119115/?ref_=ttrel_rel_tt )

Hahaha,  det er så synd at ikke odel ble kalt olme beist altså ??? men kanskje ikke det beste tispenavnet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble Opale. Hadde ikke så mye tid på meg og ble egentlig ikkr helt gotnøyd med noen av alternativene,  bortsett fra ett,  men det er mer et hannhunfnavn,  egentlig,  så da måtte jeg bare velge ett? hannhunden kommer fra cote d'opale så da gikk jeg for opale  ?

takk for forslag alle sammen ??

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...