Gå til innhold
Hundesonen.no

Tips til veganske oppskrifter?


Array
 Share

Recommended Posts

oh! Søk vegan recipes på nett, og du får opp uendelig med veganske oppskrifter. Personlig liker jeg best mexicanske og søreuropeiske, mens min datter liker nord-afrikansk og asiatisk mat best. Jeg synes det er best å lage alt fra bunn, da vet jeg at hun får i seg godt med vitaminer og mineraler som ikke er bearbeidet. Det krever litt ekstra tid, men så blir det så mye bedre. Som mamma til veganer, er det vanskelig å få i henne b-vitaminer og hun må ta tilskudd, og jeg ville nok tenkt meg om før jeg gikk all in. Kanskje kan være likegreit å bli vegetarianer i starten slik at du slipper å bekymre deg så mye over disse fordømte vitaminene vi mennesker er avhengig av i starten og du blir bedre kjent med livsstilen.  

Denne uken har vi Dal, spaghetti og wok på menyen. Det meste du spiser nå kan du lage vegansk. Ikke alt selvfølgelig, men mye. 

http://www.veganmisjonen.com/ Har mye jeg liker :)  De har mange gode retter på matprat.no og godt.no også 

Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra! Håper du vil trives som veganer :ahappy:

Er også en del på youtube som lager enkle og gode oppskrifter. Får ikke til å linke fra mobil, men f.eks:

Cheap lazy vegan

Pick up limes

The viet vegan

Avantgarde vegan (litt mer fancy mat).

De jeg pleier følge av blogger er allerede lagt til før meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...