Gå til innhold
Hundesonen.no

Alternativer til Photobucket?


sidnajse
 Share

Recommended Posts

Hei!

Finnes det noen alternativer til Photobucket som man kan bruke til å laste opp bilder på forumet, gratis? Photobucket tar jo betaling for denne tredjepartsdelingen nå.

Har Dropbox, Google Foto og Flickr, går det evt. an å laste opp bilder herfra og innpå forumet, i så fall hvordan?

Endret av sidnajse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker dropbox, men må endre siste delen av linken for å få det opp som bilde. 

 

"After you copy the public Dropbox link to your clipboard, just change ?dl=0to ?raw=1 at the end of the URL."

Endret av WelshenNemi
La til noe.
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, WelshenNemi skrev:

Jeg bruker dropbox, men må endre siste delen av linken for å få det opp som bilde. 

 

"After you copy the public Dropbox link to your clipboard, just change ?dl=0to ?raw=1 at the end of the URL."

IMG_20180301_140928.jpg?raw=1

Det fungerte, men bildet ble voldsomt stort følte jeg:P

Endret av sidnajse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, WelshenNemi skrev:

For meg blir det samme størrelse uavhengig av hva jeg laster opp med tror jeg :lol:

På Flickr så kan man vel endre bildestørrelse før man laster det opp:) Lærte meg akkurat hvordan man bruker det (og det tok noen timer, få skylde på at jeg ikke er så teknisk av meg...):sleep:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...