Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mars


QUEST
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sliiiten.  Men nå har jammen lille Fettergutt blitt godkjent lavinehund, og er nå godkjent redningshund både sommer og vinter. Fineste lillegutt.   Ellers så må jeg innrømme at jeg gleder meg lit

Fineste snilleste Casper er 10 år i dag! ? ??

Vi klarte det:) Herregud det er vilt hvor sliten man blir av å ikke gjøre noenting.

Posted Images

14 timer siden, mushi skrev:

Det går nok så bra så. Han virker ikke miljøsvak? 

Neida, det gjør han ikke :) Jeg føler bare han har opplevd mindre enn jeg tenker han burde.

Tenkte Blaze skulle få en sykkeltur i dag før miljøtreninga i kveld, men det har kommet mer snø. Jeg ER så lei snø! :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
1 time siden, Kokospaniel skrev:

Men du har vel ikke samme legen nå som du hadde den gangen? Evt så trenger en ikke lengre henvisning for fysioterapi, det går å høre med en fysio om hva de tror det kan være. 

Neida, jeg har jo ikke samme nå. Heldigvis. Det er mange som har sagt at han der ikke er helt god... 

Jeg var heldig og fikk en time denne uka. Det var en avbestilling som heldigvis klaffet med arbeidstiden så på torsdag ettermiddag har jeg fått satt i gang videre undersøkelser forhåpentligvis. 

Jeg har en mistanke om hva som er årsaken siden jeg før lenge siden fikk påvist antigenet som er knyttet til bechterew. Og med alt det infeksjonssykdommer jeg har hatt uten tydelig grunn, og diverse andre diffuse plager med rygg og bein Så går jeg ut fra det, og ber om å få en vurdering rundt det. 

 

Nå er jeg på vei hjem igjen. Ikke så lenge før båten går heldigvis. :)

 

Endret av *Kat84*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Nå har jeg slappet av litt over en halvtime, så da er det vel på tide å bytte klær og komme seg på jobb nummer 2. 
Bare halvannen time igjen med jobb i dag, og så skal Sjef endelig få tur. Og så blir det rapportskriving etter det. Hvis jeg får lov til det av den forvokste kleggen min da. :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Raksha skrev:

Huff, nei da er det ikke vits. Ikke noe medisin som funker? 

 

:lol: !!

 

Fått kortison nå, håper det hjelper. God bedring til deg.

13 timer siden, maysofie skrev:

Sjeldent jeg blir imponert over utskjæringer og liknende, men wow!6D838B11-A96F-454F-BF9A-684626640799.thumb.jpeg.c05e870db5f1a67d1005bfc5d68a664a.jpeg

Det var jo kunst. Så vakkert.

Her snør det og blåser noe heftig. Takk til venninne som stiller opp å lufter gullmynt, når jeg måtte ekstra til legen for kortison for lungene.. Håper det hjelper kjapt.

Vurderer også solbriller med styrke. Går jo alltid med briller, men er så lysømfintlig. Noen som har det? Fungerer det greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag begynner nytt og bedre liv del... æh jeg har kommet ut av tellingen. Men vi satser på at det funker. :aww: 

I morgen skal vi ha foreldresamtale i barnehagen, håper jeg har litt mer stemme... Nå er det bare hvesing og piping og jeg er fullstendig utslitt etter å ha sagt en settning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Debbie said:

Fått kortison nå, håper det hjelper. God bedring til deg.

Bra! Det må vel hjelpe! Fikk tak i bronkyl forte i dag, og tatt en og hoster allerede bedre.  Dvs at jeg får opp noe når jeg hoster. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, QUEST skrev:

Jøss! Det der er jo kunst! Vet du hvem kunstneren er? :) 

Det sto ikke når jeg snublet over den, prøver å finne, men telefonen vil ikke reversere bildesøk. :|

———

I dag har jeg bestilt meg ny telefon, gleden med hund, liksom. Samme pris for en 128GB som 256GB, så kanskje jeg slipper unna trøbbel med lite langringsplass!

Keo skulle helt akutt ha kos, 25kg dundrende BC i magen når man står på flisegulv i halvørska kl 06:30 på mårran var ingen god deal :aww: 

Hatt iPhone i cirka 10 år, aldri knust skjermen, frem til nå :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Et øyeblikk i dag begynte jeg å lure på hva i all verden som hadde skjedd med singleten jeg har hatt liggende langt innerst i skapet som jeg tok på i dag. Den var liksom litt trangere enn hva jeg kunne huske, og så syntes jeg den var litt for langt opp på ryggen og i halsen. 

Jeg lurte jo en stund på om det var mulig å faktisk legge på seg på en måte som får klær til å oppføre seg slik, og om det går an å bli tjukkere og vekta likevel går ned! 
Men når jeg tok den av etter jobb så viste det seg at det var ikke min. Det var eldstes singlet som han ikke har brukt på lenge. 
Antakelig har gubben stått for klesvasken den dagen den havnet blant mine klær og ikke sett forskjell på mitt og guttungen sitt. :lol: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg pleier å pynte litt til påske. Tulipaner og litt fjærkre må til. Mest for å feire at det går mot vår, egentlig.

Hvordan får du fjærkreene til å holde seg i ro på en plass, eller er det greit at de pynter opp litt her og der? :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må må dessverre konstatere at det fine sparkeføret er i ferd med å ta slutt. Det er nå isete med enkelte flekker stor friksjon. Blir luggete føre av sånt :(

Kom litt snø i dag, det hjalp jo litt - men ikke nok.  Ikke noe mer snø i sikte heller.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært i røntgen med Saga i dag. Sprøyta ble satt halv 9, ble satt motgift etter bildene ble tatt. Fikk beskjed om at motgiften virker kortere enn bedøvelsen, så var forberedt på at det kunne ta litt tid for å komme ut av det, men hun er helt i "ørska" fortsatt. 5-åringen er også trøtt utover det vanlige. Tror aldri jeg har hatt det så stille i hus med begge rakkerne til stedet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Debbie skrev:

Vurderer også solbriller med styrke. Går jo alltid med briller, men er så lysømfintlig. Noen som har det? Fungerer det greit?

Funker fint. Sånne glass som skifter farge kan også være bra. Spør hos optiker hva de anbefaler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at de knekte brillene mine (Nova!!) holder stand med superlim 3 uker til. Var til optiker i dag, ny synstest og bestilling av nye briller. De kommer om tre uker. To par for "prisen av ett". Ikke rart de reklamerer med det...ca 8000 kroner ble det for de to parene, kun ett hadde kostet ca 7000 kroner...  Nova er dyr i drift...  :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keos søster ble visst i går norsk rallylydighetschampion. Nå har vi et helsøsken som er rallychampion, et som er lydighetschampion og et som er agilitychampion :ahappy: 

Fint da, at alt har fått seg gul- eller blåsløyfe på utstilling - så får det være Keos tur :lol: 

Endret av maysofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, enna skrev:

Håper at de knekte brillene mine (Nova!!) holder stand med superlim 3 uker til. Var til optiker i dag, ny synstest og bestilling av nye briller. De kommer om tre uker. To par for "prisen av ett". Ikke rart de reklamerer med det...ca 8000 kroner ble det for de to parene, kun ett hadde kostet ca 7000 kroner...  Nova er dyr i drift...  :P 

Da håper jeg du har fått Nova-forsikring på dem også! :o  
At syn og tenner skal være så dyrt er jo helt vilt. Det er jo like viktig å ha de tingene i behold som alt annet som er del av kroppen. 


Jeg kom meg gjennom tur i dag. I høyt tempo sånn at jeg fikk det fort overstått. Til tider var det så vondt at jeg holdt på å tippe sidelengs. Men nå skal det bare slappes av resten av dagen. Fiskegratengen står til opptining på lav temperatur i ovnen, så når gubben er hjemme fra jobb så blir varmen skrudd opp. Så blir det enkel middag på oss i dag. :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh DER sovna kelpisen. Puh! Han har vært med på en tur i skogen og deretter sin første fellestrening. Det gikk veldig fint og han fikk møtt noen hunder også. Deriblant en stor landseer som han gikk bort til for å hilse på (med eiers samtykke såklart). Flink valp :ahappy:.

Blaze fikk ei lp-økt han også og fungerte veldig fint med hunder rundt selv om det er noen mnd siden sist fellestrening. Nå blir det sofa resten av kvelden på hele gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Da håper jeg du har fått Nova-forsikring på dem også! :o  
At syn og tenner skal være så dyrt er jo helt vilt. Det er jo like viktig å ha de tingene i behold som alt annet som er del av kroppen. 


Jeg kom meg gjennom tur i dag. I høyt tempo sånn at jeg fikk det fort overstått. Til tider var det så vondt at jeg holdt på å tippe sidelengs. Men nå skal det bare slappes av resten av dagen. Fiskegratengen står til opptining på lav temperatur i ovnen, så når gubben er hjemme fra jobb så blir varmen skrudd opp. Så blir det enkel middag på oss i dag. :aww: 

Fiskgrateng er en favoritt i huset? :P

Akkurat nå, Lola Pagola skrev:

Fineste snilleste Casper er 10 år i dag! ? ??

5a9d9b35d6eb3_Casper10r046.thumb.png.521708ad97aeacb3c8bb7caa357c868c.png

Grattis og flott bilde! :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, QUEST skrev:

Fiskgrateng er en favoritt i huset? :P

Det var ikke så mye det at jeg hadde lyst på. Men det var så enkelt å bare ta den ut av frysen og la den tine i ovnen på svak varme :P 
Så da slapp jeg å stå mer også :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...