Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store kosetråden.


Angelina
 Share

Recommended Posts

Koda, samojed, 9 måneder elsker kos og klapp. Har alltid elskert å bli klødd, helt siden vi fikk ham:wub: Om morgenene og kveldene er han spesielt kosen. Da kan han finne på å hoppe opp i sengen og legge seg oppå deg for å få kos og oppmerksomhet, og hvis han ikke får det kan man i verte fall få en hund i ansiktet. Han kan godt finne på å sette seg på ansiktet ditt hvis han ikke får kos:shocked: Merkelig hund:P

Første hunden min var blanding av labrador og border collie, men han var ikke veldig begeistret for kos. Litt kos gikk fint, men han var heller av den typen som ville leke hele tiden. Alt for kjedelig å ligge i ro å bli kost med.:teehe:

3C55EFD3-A825-4FD6-BDD3-3C919DB6BEB1.jpeg

B00B5486-9744-4D29-AEE9-7DD5A4DFC9D1.jpeg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Sjef, beauceron på 2 år og 7 mnd. 
Elsker kos! I sofaen åler han seg på rygg og presser seg opp i fanget. Sover gjerne med hodet oppå skulderen min. 
Bøyer ryggen i U-formasjon om jeg står oppreist og han vil at jeg skal klø hardt i ribbeina. Hvis jeg går på do setter han seg nesten i fanget! :lol: 

Ja, han er kosete, klengete, og får aldri nok! :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tre tollere, eldstemann er kosegris uten like og kan nesten ikke få nok kos. Elsker å ligge i fanget. Mellomstefrøkna er ingen fan av kos. Hun kan ligge tett inntil oss, men da skal vi helst ikke ta på henne. Av og til er det visst godt å bli klødd da, men da skal det helst være litt røff kløing mens hun får stå i fanget eller noe slikt. Valpen er jo veldig valp, men hun ser ut til å bli en kosegris hun også. Kommer gjerne smygende opp i fanget og elsker å ligge i klynge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en mittelspitzvalp på 12 uker, som er veldig kosete om morningen men foreløpig ikke så mye ellers. Ikke så glad i sofakos, da han har funnet det hjørnet med mest trekk og kulde, antar han har så mye pels at det er greit å kjøle seg ned. Sofakosen kommer vel etterhvert håper vi her hjemme, selv om vi vet at rasetypisk er ofte tispene mest kosete, så kanskje vi må få oss en tispe når fanten vår blir litt eldre :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 30.1.2018 at 11:41 AM, *Kat84* said:

Sjef, beauceron på 2 år og 7 mnd. 
Elsker kos! I sofaen åler han seg på rygg og presser seg opp i fanget. Sover gjerne med hodet oppå skulderen min. 
Bøyer ryggen i U-formasjon om jeg står oppreist og han vil at jeg skal klø hardt i ribbeina. Hvis jeg går på do setter han seg nesten i fanget! :lol: 

Ja, han er kosete, klengete, og får aldri nok! :lol: 

Som å lese om Nova :D

Beauceron, 9,5 mnd gammel. Det går ikke an å kose for nært! Nært er nødvendig. Helst på mors fang, om mor sitter på do gjør ittno! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
2 timer siden, enna skrev:

Som å lese om Nova :D

Beauceron, 9,5 mnd gammel. Det går ikke an å kose for nært! Nært er nødvendig. Helst på mors fang, om mor sitter på do gjør ittno! 

Stiller hun også seg buet med villskap i blikket for å kose? :lol: 

Dagens dille fra Sjef er å legge hodet sidelengs i fanget mitt når jeg sitter på do. Så kikker han opp på meg mens han logrer så det smeller i dørkarmen :P 

Dette er typisk kveld. Må ligge oppå, og helst skal han kløs samtidig som han ligger der. Slutter jeg så reiser han seg opp. Hvis jeg fortsetter så legger han seg ned igjen. Hvis ikke flytter han seg og sukker. :P 

20180202_183340.thumb.jpg.1f9e03267769991cd35c925c684f21ee.jpg

Aller helst vil han ligge oppå meg. Da ligger han med skuldre og litt brystkasse i fanget med fremlabbene på en side og resten av kroppen på den andre. 
Lapdog er et relativt vidt begrep ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...