Gå til innhold
Hundesonen.no

Ridehest settes bort


Guest Mira2.0
 Share

Recommended Posts

Store og brå endringer i min livssituasjon med bl.a samlivsbrudd gjør at jeg må gi meg med min store kjærlighet gjennom mange år, hestene mine. 

Settes bort på for eller salg. 

 

Trakehner, f. 01, hoppe. Stø, trivelig og følsom. Min store kjærlighet, har hatt henne siden hun var fem år. Per nå er hun utrent, med sko foran og barfot bak. Ingen store skader gjennom årene, kun hovbyller, flere år siden nå. Har vært primært dressurhest, men har også hoppet noe og vært på feltritttreninger. Super turhest, da hun foter seg godt. Grei å longere, tømmekjøre og ri. Hun har tre minus: vanskelig å sko på bakbeina (sømstukket for flere år siden), kan være en utfording å laste og hun luftsluker. Aldri hatt kolikk! Utover det er dette verdens beste hest. 

 

Lusitano, f. 15, hoppe. Super unghoppe, lett å håndtere. Ikke gjort mye, men dagligdagse ting som leie, stå bundet osv går uten problem. Uredd og veldig glad i mennesker. Pent bygget. Er vant med hodelag og kapsun, longegjordt. 

 

Jeg er ikke ute etter mye penger, jeg vil helst sette bort på for, men selger om det er noen som kan gi dem et godt hjem. Ta kontakt på pm for bilder og mer info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...