Gå til innhold
Hundesonen.no

Alternativer til Mælson stoffbur


Busann
 Share

Recommended Posts

Etter og ha drasset med meg ett gigantisk sammenleggbart netting bur på stevner det siste 1 1/2 året ønsker jeg nå og gå over til noe som er en del lettere, nemlig ett sammenleggbart stoffbur,

Har sett en del på Mælson, men synes det er ganske dyrt, så ser etter brukbare alternativer. Lett og bli borte i burjunglen.

Krav til Bur:

  • Vanntett bunn
  • Lett å legge sammen
  • store nettingluker for luft om sommeren, samtidig som de kan dekkes til for å gi mindre forstyrrelse.
  • Kommer i store str. Ute etter ca 90 cm i lengde
  • Solid, må tåles å bli lagt opp og ned endel siden vi er på endel stevner.

Noen som vet om noe brukbart eller må jeg bare begynne å spare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, busann skrev:

Etter og ha drasset med meg ett gigantisk sammenleggbart netting bur på stevner det siste 1 1/2 året ønsker jeg nå og gå over til noe som er en del lettere, nemlig ett sammenleggbart stoffbur,

Har sett en del på Mælson, men synes det er ganske dyrt, så ser etter brukbare alternativer. Lett og bli borte i burjunglen.

Krav til Bur:

  • Vanntett bunn
  • Lett å legge sammen
  • store nettingluker for luft om sommeren, samtidig som de kan dekkes til for å gi mindre forstyrrelse.
  • Kommer i store str. Ute etter ca 90 cm i lengde
  • Solid, må tåles å bli lagt opp og ned endel siden vi er på endel stevner.

Noen som vet om noe brukbart eller må jeg bare begynne å spare.

Vi har brukt det her og vært godt fornøyd, det er enkelt å sette opp og ta ned. Ser at det ikke har belegg på undersiden men jeg har aldri merket at det tar til seg vann, jeg har hatt det med på trening og satt det opp på vått gress uten å måtte gjøre noe mer enn å koste av bunnen etter bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...

Drar opp denne igjen. Vurderer å kjøpe nytt (hakke mindre) bur, men sliter med å finne forselgere. Er det noen som vet hvor disse burene kan kjøpes nå?
Buret er like fint ennå, så er ikke krise, men venninna mi sitt bur som er str. mindre går så mye bedre inn i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...