Gå til innhold
Hundesonen.no

Låne ut hannhund


anonym2323
 Share

Recommended Posts

Det er ekstremt mange ulike måter å gjøre dette på, og ulike kulturer i ulike raser. Det å ta en valp, eller prisen av en valp, som betaling er ikke uvanlig. Andre bruker en sum per valp, eller noe for paringen + en sum for en valp osv osv. 
I min rase har det blitt mest vanlig med en sum for paringen + en sum per valp ved 5 ukers alder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutes ago, Snøfrost said:

Det er ekstremt mange ulike måter å gjøre dette på, og ulike kulturer i ulike raser. Det å ta en valp, eller prisen av en valp, som betaling er ikke uvanlig. Andre bruker en sum per valp, eller noe for paringen + en sum for en valp osv osv. 
I min rase har det blitt mest vanlig med en sum for paringen + en sum per valp ved 5 ukers alder. 

Det er nok ulikt i de ulike miljøene, kjørere tar en valp eller prisen per valp (ikke om kullet er lite da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Meg said:

Det er nok ulikt i de ulike miljøene, kjørere tar en valp eller prisen per valp (ikke om kullet er lite da)

Ikke de jeg har spurt om å låne/potensielt låne av. De tar etter modellen for paring + per valp. 
Det første kullet mitt ar ikke fra hva folk flest kaller kjørere (selv om de kjører) og de tok prisen av en valp da, men har siden gått over til den andre modellen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...