Gå til innhold
Hundesonen.no

Valg av veterinær - Stavanger/Sandnes


emstuv
 Share

Recommended Posts

Jeg er veldig glad i Sandnes smådyrklinikk. Vært fast kunde der i mange mange år, såvidt jeg vet så er det dit vi gikk siden vi flyttet hit for 20år siden. :P Har vært såppass mye innom der siste åra med gammel og syk hund at alle kjente oss igjen på slutten. Fine folk. :heart: 
Kjenner ei venninne som har brukt Sele dyreklinikk mye og vært fornøyd med dem, og ei anna som sverger til hafrsfjord. Har ingen personlig erfaring hos noen av dem. 
Jeg har brukt dyredoktoren på soma til kastrering av katt pga rimeligst pris, fornøyd på hannkatten, men ikke hunkatten. Fungerer nok dog fint til vaksiner osv. :) Vet om andre som kun går dit til den veterinæren jeg brukte og er storfornøyde. 

Utenom disse så har vi også Tu og Arken dyreklinikk som jeg kommer på i området. Arken har jeg hørt mye bra om, Tu er veldig anonyme for meg, hverken kjenner noen som har brukt dem eller brukt dem selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt Arken på Ålgård litt, er godt fornøyd. Rolig og fin håndtering av hund som ikke akkurat koser seg hos veterinæren :) Vet ikke hvordan de ligger på pris i forhold til andre aktører i området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt veldig glad i Gode Venner Dyreklinikk på Klepp. De er relativt nyoppstartet, men veterinæren som driver den har jobbet i flere år hos Tu, så hun er ikke uerfaren :) Jeg begynte i utgangspunktet å gå der for å støtte opp rundt nystarten, men endte med å trives veldig godt der. Veterinæren tar godt vare på hundene og tar seg god tid. Hunder som ikke liker veterinæren eller er usikre, får en god opplevelse der :) Hun trener positivt med sine hunder også. Det jeg liker best er at om hun ikke har kunnskapen om det du spør om, så ringer hun til spesialister og forhører seg eller henviser deg til en annen veterinær som har bedre kunnskap på området. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...