Gå til innhold
Hundesonen.no

De fineste hannhund navnene du vet om


Sam
 Share

Recommended Posts

Usikker på hva det fineste jeg vet er, men to litt tøffe, kule, uvanlige (?) navn jeg hadde bestemt meg for å velge mellom hvis jeg fikk hanne var Potin eller Potus. Bare for å forklare i fall enkelte ikke henger med - Potin er jo selvsagt en omskrivning av Putin. Bare med poter selvsagt :D Likte tanken på å ha en wannabe-dictator som hund :D Potus (POTUS) står for President Of The United States - men på norsk står jo poter igjen i sentrum. Var litt kulere FØR Donald Trump ble president :( Men det gåt nok over om 4 år. Men tenk å hatt et brødrepar som het Potin og Potus!!!

Lykke til med valg av navn! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Hvordan i gledens navn skulle jeg vite det NÅ. :) I ca 20 år skulle jeg IKKE ha menneske navn på hunden. JAja så dukket den opp som jeg har nå og ja han har har et mannsnavn og jeg kaller hann mannen i mitt liv :) . I løpet av alle år så har det vært navn som jeg syntes passer. Får aldri navn til før jeg har sett valpen. Det som har gått igjen har vært navn med R da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulrik - På topp, det vakreste navnet jeg vet av!
Ori - Valpusen min heter det
Banzai - Eldste heter det
Tiifu
Mohatu
Mufasa
Tito
Ole Brumm
Pumbaa
Kion
Scar
Monkey

Og så har jeg superlyst på to hanner samtidig som heter Hakuna og Matata :lol: 

Disse er mine absolutte favoritter :wub: 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg har noe favorittnavn på hannhunder. Men kan jo nevne hva mine heter/har hett: 
Togo, Esky, Bonfire, Sarek, Freke og Orca

hanner fra mitt oppdrett: Krekling, Molte, Kvasir, Garm, Mjøllnir, Oske, Orca, Kongle, Gran, Noatak, Yukon, Kenai, Veslefrikk, Storm og Kuling
Noen av disse har fått andre navn i nye hjem; Bonzo, Birk, Troy, Dovah, Nilak, Balder og Hati

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig dårlig på slike navn, og de har stort sett bare kommet sånn litt tilfeldig - ofte bare ut fra kennelnavnet til hundene... Hannhundene jeg og min familie har hatt opp gjennom årene har hett Tarzan, Leo, Canto, Carlos, Rudolf og Willy :D 

Jeg har av og til tenkt på at jeg en gang skulle hatt en hannhund som heter Russian Roulette - til daglig Rush.. men det har ikke dukket opp noen som har fått det navnet ennå da :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi skulle få valp nå så var blant annet disse navnene på listen:

Loke

Sofus

Rufus

Oscar

Isak

Lucas

Philip

Sirius

Albus

Flint

Balder

Casper 

Sherlock

 

En av brødrene hans skulle hete Ludvik. Det syntes jeg også var veldig fint :wub:

Vi endte opp med Newton da (Fantastic beasts fan :D)

Det er en sort dvergpuddel :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sto mellom Rocky og Rambo, ble Rocky, men har tullet med at vi må bruke Sylvester Stallone relaterte navn på fremtidige hanner. Har litt lyst på en pus som heter Sylvester da. :lol: 

Har selv falt for navnet Kit. Kommer det hannhund i hus igjen er det stor sjanse for at det er et potensielt navn. 
Frost
Linus
Noldus
Safir
Mike
Flynn 
Jack
Micro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...