Gå til innhold
Hundesonen.no

Når kan hunden bade?


LizbethOsnes
 Share

Recommended Posts

Jeg har en ekstremt badeglad staffelaff, som har vært helt umulig å ta med på tur til et av de vanligste turområdene nå i vinter; han vil bade. Det har han selvsagt ikke fått lov til, men jeg lurer på når det begynner å bli greit å la ham svømme litt? Hva bør temperaturen ligge på i luften? Dette er et ganske stort ferskvann. Det skal sies at etter at badingen er over tar det cirka femten/tjue minutter å komme oss tilbake til bilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at så lenge han er i aktivitet, så kan han bade så lenge han selv vil, og det ikke er is på vannet. 

Min bader gjerne hele året, men får ikke lov når det er is på vannet. Men nå så kan hun bade, og fryser ikke spesielt så lenge vi er i aktivitet til vi kommer til bilen eller hjem. Står vi stille så fryser hun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

flatene jeg hadde badet året rundt. Men jeg måtte passe på at dem fikk løpe etter bading på vinteren og at bilen/huset var varmet opp og at jeg hadde handkle til tørking av pels når vi kom til bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...