Gå til innhold
Hundesonen.no

Snill tispe ønsker påskepass Buskerud/Vestfold


Helianthus
 Share

Recommended Posts

Et skudd i tåka, for denne sitter så langt inne at jeg har drøyd i det aller lengste med å prøve å finne noen som har tid og mulighet til å passe hund i påsken, fra palmelørdag til 1. påskedag. (8.-16. april)

Pie (pai) er en grei og veldig glad working kelpietispe på 3 år som er vant til unger, elsker å gå tur, trene og leke, og krever lite bortsett fra et trygt og godt sted å være. Og hun er rolig inne, renslig og vant til å være alene hjemme. Hun er en mellomstor hund på ca 17 kg, klikkertrent/positivt trent og det eneste minuset er at hun gjeter katter.

Er du voksen, snill og har lyst til å passe en hund i påsken? Ta kontakt på PM og fortell gjerne litt om deg/dere selv, og spør om du lurer på noe. 
Vi bor i Sande i Vestfold, så det er fint om du bor i relativ nærhet, men det viktigste er å finne et bra feriehjem til henne :)

12711143_10153808449875781_5089765876801

12695005_10153800025000781_4570294806506

11864756_10153458305405781_7442153718504

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger :) Jeg skjønner at påsken sannsynligvis er det verste tidspunktet å finne hundepass, og jeg har jo så store kvaler med å gjøre det at jeg har utsatt det i det lengste :icon_confused:

Gårdstunet har vi brukt tidligere og vært fornøyde med, men det blir litt trist for henne, så har ikke så lyst til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, maysofie said:

Kan hun være hjemme alene et par timer et par dager? :) 

Ja, det vil jeg absolutt tro. Hun har aldri hatt noe problem med å være alene i inntil 8 timer hos oss, og når vi har hatt henne med på fremmede hytter/hotell og sånn så har hun også vært alene der flere timer. Veldig ukomplisert :) Det eneste er at hun gjeter katter :icon_redface: Hun er vant til å være i bur i bilen, men ikke hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du til Underskog? Og kan jeg evt videreformidle der? Facebook-ish nettsted med mange dyrevennlige folk. Er nettopp en hel haug folk som har meldt seg tilgjengelig for hundepass i Oslo, men jeg vet det er litt folk der nedover Vestfold også.

Jeg prøvde å si at Lisa kunne ta Odin på treningsleir i påsken så kunne vi ta med Pie, men hun var ikke helt overbevist (Kanskje ikke jeg heller, egentlig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, simira said:

Kjenner du til Underskog? Og kan jeg evt videreformidle der? Facebook-ish nettsted med mange dyrevennlige folk. Er nettopp en hel haug folk som har meldt seg tilgjengelig for hundepass i Oslo, men jeg vet det er litt folk der nedover Vestfold også.

Jeg prøvde å si at Lisa kunne ta Odin på treningsleir i påsken så kunne vi ta med Pie, men hun var ikke helt overbevist (Kanskje ikke jeg heller, egentlig).

Oj, hehe .. nei, dere skal slippe å sette himmel og jord i bevegelse, men tusen takk for tanken! :icon_redface: Har ikke hørt om Underskog, det skader ikke å høre, men begynner egentlig å tenke at vi drar til Danmark med to hunder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det seg slik at jeg har funnet et menneske som ønsker å passe henne i påsken. Jeg skal treffe henne i løpet av helgen og magefølelsen min er veldig god, så jeg satser på at det ordner seg. Hvis ikke hadde det blitt bra hos dere begge, tror jeg :D 

 

 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Helianthus skrev:

Nå har det seg slik at jeg har funnet et menneske som ønsker å passe henne i påsken. Jeg skal treffe henne i løpet av helgen og magefølelsen min er veldig god, så jeg satser på at det ordner seg. Hvis ikke hadde det blitt bra hos dere begge, tror jeg :D 

 

 

Bra det ser ut til å ordne seg! Jeg har muligens hundefri i påska og skal være i Larvik, så si gjerne i fra om det ikke skulle ordne seg likevel :) Skal tilbringe påska hos moren min der lillebror på 11 bor. Begge veldig glade i hunder og alltid en hjemme. Jeg har hverken bur eller bil, har hundepark og skau rett i nærheten :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...