Gå til innhold
Hundesonen.no

Utvekst hale


ketil
 Share

Recommended Posts

Smula her har noe som ser ut som det samme. Jeg bruker bare å pille den av når den blir stor, og renser under etterpå, hvor det blir et lite krater. Har lest om det et sted en gang, men finner det ikke igjen. Er som om det er en pore som fylles over tid og blir helt hard og vokser utover. Klumpen kan jeg dele med neglen når den er løsnet. Kommer tilbake igjen og igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, enna skrev:

@Line høres ut som et aterom. De kommer tilbake så lenge man ikke får fjernet kapselen (som må gjøres kirurgisk).

Ja, det var det det het! Ser helt likt ut som bildet til TS. Hos Smula er det helt tørt, ikke noe gugge, og er lett å plukke av når den har nådd en viss størrelse, ca 2-3 mm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Line skrev:

Ja, det var det det het! Ser helt likt ut som bildet til TS. Hos Smula er det helt tørt, ikke noe gugge, og er lett å plukke av når den har nådd en viss størrelse, ca 2-3 mm. 

1 time siden, Line skrev:

Ja, det var det det het! Ser helt likt ut som bildet til TS. Hos Smula er det helt tørt, ikke noe gugge, og er lett å plukke av når den har nådd en viss størrelse, ca 2-3 mm. 

Takk for tilbakemelding! Det er nok sannsynligvis det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min puddel hadde en liknende sak på halen sin, jeg trodde først det var en flått så jeg plukket den av en gang eller to før jeg skjønte det var en utvekst. Veterinæren klippet den til slutt av og sendte den inn til en lab og fikk svar tilbake at det var en papillomavirus-vorte. Helt ufarlig. Den forsvant etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...