Gå til innhold
Hundesonen.no

Poters adventskalender -1. desember


Poter
 Share

Recommended Posts

https://vimeo.com/194036273
Se vekk fra meg, jeg er syk så ser helt forferdelig ut!

Luke 1:
Går fint å lokke rundt med godbit, men så snart jeg prøver å si snurr så ruller hun rundt eller prøver på det :P må finne en annen kommando å legge på! :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

1. desember    Øvelse: Snurr rundt   I den første luka er trikset snurr rundt! Denne kan man lære inn på flere måter, man kan velge om man vil shape den inn, bruke target eller

Artig! Frøkna er jo en "naturlig snurrer" som snurrer mye på egent initiativ selv om det er en øvelse vi aldri har trent på. Så dette var ingen problem mente hun  (Utrolig dårlig kvalitet på filmen da

Her heter det visst også "danse"   Vi brukte litt av lunchen på å filme prosjektet..   Willys treningsseanse kommer litt senere.... 

Luke 1

Skills fikk prøve luke 1 i dag :) første gang han er borti snurr, og vi øvde sånn omtrent 2 minutter før filmen :lol:

De to andre stakkarene sitter sørgmodig på andre siden av grenda :teehe: 

 

 

Jeg stemmer også for at moderatorene får delt opp i underkategorier med hver enkelt dag/luke, slik at det blir mer oversiktlig :) slik som nå kommer plutselig jeg med en film fra luke 1, mens alle andre er på luke 2 :lol: 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...