Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Rogaland 2016


jaktlykke
 Share

Recommended Posts

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da er vi påmeldt og skal stille på søndagen en gang  

På NKKs hjemmeside ligger gruppefordeling for deres internasjonale utstillinger ute et par år i forveien, og dommerlista kommer ut i veldig god tid. Så du kan finne ut hvilken dag din rase bedømmes fo

Vi kommer og heier  Du har ihverfall en som skiller seg litt ut . En som ikke er stripete  

9 minutter siden, Sprettballen skrev:

Når vet man hvilken dag rasen skal stilles? Jeg har så klart jobbhelg den helga, men om jeg vet hvilken dag jeg skal stille, så kan jeg kanskje få bytta bort den dagen.

På NKKs hjemmeside ligger gruppefordeling for deres internasjonale utstillinger ute et par år i forveien, og dommerlista kommer ut i veldig god tid. Så du kan finne ut hvilken dag din rase bedømmes for hele 2017 nå. Og resten av 2016, selvfølgelig. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SFX skrev:

På NKKs hjemmeside ligger gruppefordeling for deres internasjonale utstillinger ute et par år i forveien, og dommerlista kommer ut i veldig god tid. Så du kan finne ut hvilken dag din rase bedømmes for hele 2017 nå. Og resten av 2016, selvfølgelig. 

Takk! Det var jeg ikke klar over, så genialt :)

Jeg har en feriedag igjen å ta ut, så satser på at jeg får fri :) Vi skal visst stille på søndag og jakter storcert :D Spørs hvordan det går da, men vi må jo bare prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sprettballen skrev:

Takk! Det var jeg ikke klar over, så genialt :)

Jeg har en feriedag igjen å ta ut, så satser på at jeg får fri :) Vi skal visst stille på søndag og jakter storcert :D Spørs hvordan det går da, men vi må jo bare prøve.

Ja, veldig kjekt å kunne plotte fridager/ferie, booke overnatting og gjøre seg klar i god tid. Jeg har flere ganger booket overnatting for når rasen går, også heller avbooket om jeg ser at jeg ikke skal stille likevel, på grunn av pels eller dommer eller løpetid eller hva som helst. På en del større utstillinger kan det være vanskelig å få bra og billig overnatting når det nærmer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, SFX skrev:

Ja, veldig kjekt å kunne plotte fridager/ferie, booke overnatting og gjøre seg klar i god tid. Jeg har flere ganger booket overnatting for når rasen går, også heller avbooket om jeg ser at jeg ikke skal stille likevel, på grunn av pels eller dommer eller løpetid eller hva som helst. På en del større utstillinger kan det være vanskelig å få bra og billig overnatting når det nærmer seg.

Veldig greit å vite ja. Foreløbig har jeg ikke tenkt at jeg gidder å reise så langt for å dra på utstilling(altså overnatting og sånt), men vi får se, kanskje jeg blir bitt av basillen :) Var jo utrolig gøy sist gang når vi ble BIR og fikk cert :) Denne utstillinga er ikke så langt unna, en liten biltur bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Guest *Kat84*
11 timer siden, Wildlife skrev:

Jeg er spent da vi rundet det magiske 13 mnds tallet 22 august og det var akuratt som å skru på en knapp og hele hunden forandra seg og full av f?

Ovenfor folk og dyr rundt så går jeg ut fra at Sjef blir en kenguru jeg helst har lyst til å vri ørene av :P (Og jeg mener det så positivt som over hodet mulig altså!)

Det jeg er mest spent på fremover er om han har roet seg såpass at en god tur kvelden før, og forhåpentligvis en sykkeltur før vi setter oss i bilen og kjører den dagen er nok til at han klarer å IKKE hive rumpa inntil dommeren og faktisk stå i ro og la seg håndtere uten å kreve kos i stedet :icon_redface:

Han er en uforbederlig kosegris han der :lol:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må da PMen snart komme :| Nervøøøs! Vil vite hvor mange det er som vil ha det certet :D

 

Syns forøvrig det var skikkelig dårlig gjort at ikke nkk la ut info om at lp-ringene IKKE skulle ligge knotete til som i fjor, slik at vi antok vi ikke rakk det og ikke meldte på, og så blir det samme sted som utstillingen likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Jaha... 1 Beauceron valp, og 3 voksne. Sjef er den første av voksne (junior) som skal stilles. 

Er ganske sikker på hvem som har de to andre. Men det tar jeg med knusende ro :) Trenger ikke certet, for det fikk vi i Bergen. Men har som mål å ta BIR eller BIM :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...