Gå til innhold
Hundesonen.no

Løsslippsområde i nærheten av Son


*Marianne*
 Share

Recommended Posts

Finnes det noe løsslippsområde i ok avstand fra Son? (Østfold/Akershus) Helst et område man ikke trenger å betale "abonnement" for å bruke (kan betale, men er her på ferie så ikke for et helt år?)...

Maja er litt for vant til å gå fritt rundt løs i inngjerdet hage, så to uker i bånd kan bli krevende...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noe løsslippsområde i ok avstand fra Son? (Østfold/Akershus) Helst et område man ikke trenger å betale "abonnement" for å bruke (kan betale, men er her på ferie så ikke for et helt år?)...

Maja er litt for vant til å gå fritt rundt løs i inngjerdet hage, så to uker i bånd kan bli krevende...?

Hundehjørnet i hebekkskogen (ski), veldig fin skog å gå tur i også. Har hørt at det skal være noe ved Kambo også, men usikker på om de faktisk fikk området til å lage når det ble søkt. Eller så har vel Drøbak/Frogn også ett gjorde :)

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, simira skrev:

Langline?

Joda, men med tanke på båndtvang så måtte jeg jo holde i båndet og da blir hun jo litt begrenset av en langline også. Hun er såpass grei at hun fint kunne gått løs mye, eller med langline hengende etter, men vi får holde oss til reglene...(med tanke på hvor tett befolket det er her hadde vi nok fått en del kjeft også?)

Takk for tips @Polfarer, visste om det i ski, men det kan hende det blir litt "langt" (har en baby og en på fire år som henger med også). Kan jo prøve å finne ut litt om de to andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stort er dette i Ski? Er det mye folk der? Hender jo vi er i nærheten med behov for å rase av litt.

Det er ikke sånn veldig stort, og om man ikke er der akkurat mellom 16.00 og 19.00 er det sjeldent mye folk. Vi drar dit enten om morgenen eller etter 20.00 og det er faktisk sjeldent vi møter folk der :)

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Polfarer skrev:

Det er ikke sånn veldig stort, og om man ikke er der akkurat mellom 16.00 og 19.00 er det sjeldent mye folk. Vi drar dit enten om morgenen eller etter 20.00 og det er faktisk sjeldent vi møter folk der :)

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Er det vanskelig å finne fram til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Polfarer skrev: Det er ikke sånn veldig stort, og om man ikke er der akkurat mellom 16.00 og 19.00 er det sjeldent mye folk. Vi drar dit enten om morgenen eller etter 20.00 og det er faktisk sjeldent vi møter folk der [emoji4]

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Er det vanskelig å finne fram til?

Nei, det synes jeg ikke :) Hundehjørnet finnes på Google maps. Ta av til Lysnevien og parker helt i enden ved Dagbo. Så er det bare å følge sti innover.

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...