Gå til innhold
Hundesonen.no

Adaptil feromon?


marim
 Share

Recommended Posts

Hei igjen :)

Nytt spørsmål i dag. Jeg har en superstresset hund, han slapper liksom aldri helt av.. Jeg har blitt tipset om det som heter adaptil feromon og har bestemt meg for å gi det et forsøk. Det jeg da lurer på er såklart om noen har erfaringer av bruk av adaptil, og om hvilket produkt dere da brukte. Halsbånd, sånn i stikkontakten eller spray? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, MorBilly skrev:

Jeg har brukt halsbåndet flere ganger og synes vi har hatt veldig god effekt av det. 

Sprayen har vi også prøvd uten at vi synes det har like god effekt. 

Okei :)

Kan jeg spørre om hvor du kjøpte det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testet adaptil halsbånd og tabletter på min. Brukte halsbåndet til vanlig og tablettene i to perioder hvor hunden var litt stresset på grunn av mye som foregikk utenfor leiligheten når hun var hjemme alene. Greit fornøyd med effekten :)

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, marim skrev:

Okei :)

Kan jeg spørre om hvor du kjøpte det? :)

Vi kjøpte det hos dyrlegen, men som en annen skriver her kan det vel bestilles også. Men kan være greit å snakke med en veterinær første gangen syns jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Yellow skrev:

Noen som har noen formening om hvordan andre hunder tolker at en hund lukter av dette?

Har hatt to tidligere hunder som jeg har brukt halsbånd på i perioder og ingen hunder har reagert noe annerledes på dem med halsbånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dette være noe for en lydvar hund? Han er i utgangspunktet ikke glad i skarpe lyder. Dopest på nyttår og ved tordenvær, han har med alderen blitt verre og stresser nå også ved litt heftig regnvær. 
(Svigers hund)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dette være noe for en lydvar hund? Han er i utgangspunktet ikke glad i skarpe lyder. Dopest på nyttår og ved tordenvær, han har med alderen blitt verre og stresser nå også ved litt heftig regnvær. 

(Svigers hund)

Serene um eller iharmoni kan være greit å begynne på i god tid før nyttår ol. Kanskje man kan slippe superdop.

Mange kunder har vært veldig fornøyd med serene um.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anette skrev:

Serene um eller iharmoni kan være greit å begynne på i god tid før nyttår ol. Kanskje man kan slippe superdop.

Mange kunder har vært veldig fornøyd med serene um.

Jeg er også godt fornøyd med Serene UM. Synes det fungerte bedre enn Iharmoni her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...