Gå til innhold
Hundesonen.no

Toddy trenger pass 2-3 juli


Mud
 Share

Recommended Posts

Vet jeg er sent ute , men hundepasser nr 1 brakk beinet, nr 2 skal brått flytte i helgen og nr 3 fikk løpetid på egen tispe...

Jeg skal i utdrikkningslag til søster i Porsgrunn og har ingen mulighet til å ta han med. 

Han er en grei og ukomplisert gutt, men han er en husky. 

Smådyr og Toddy er en ekstremt dårlig match. Han kan ikke være løs. Han kan ikke stå bindt ute uten tilsyn  ( houdini ) , det er umulig å ha han i bur  ( houdini ) og han røyter som ville h...

Han er kreativ i huset og åpner alle dører.  Utgangsdører bør til enhver tid være forsvarlig låst. Han HAR låst opp døra hjemme,  men har sluttet etter tilsnakk.  

Han går godt overens med andre hunder, men jeg vil ikke ha han rundt små, unge eller usikre hannhunder.  Han kan ha ressursforsvar ovenfor hunder han ikke kjenner godt. Tror vi. Vi har ikke sett noe til det på et år. 

Han er ekstremt sterk - selv for husky å være - og trekker i bånd. Jeg bruker magebelte og gummistrikk.  

Han har ingen respekt for menneskers intimsoner og vil helst være tettitett hele tiden , spesielt hvis du har en kaffekopp i hånden eller ser på et interessant tv-program. Han er ekstremt kosete. Helt ekstremt.  Jeg har aldri opplevd en mer kosete hund. 

Han er myk som smør og hører godt på et Nei bortsett fra hvis han ser en katt e.l. Da må han holdes igjen av all kraft. Det beste er å se pusen før han...

Han er rolig inne og trøtt om morgenen. Han har en særdeles god avknapp.  

Noen som brenner av iver etter å bli kjent med en huskygutt?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg visst om det før, så kunne vi truffet hverandre når jeg hadde vært hos kjæresten i Hokksund. For å se om han gikk overens med min hannhund. Men nå er jeg ikke i Hokksund den helgen uansett, så da kan jeg ikke uansett. Synd, for jeg synes han virker helt herlig utfra det du har skrevet her... <3

Håper du finner noen som kan passe han... :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mardina skrev:

Hadde jeg visst om det før, så kunne vi truffet hverandre når jeg hadde vært hos kjæresten i Hokksund. For å se om han gikk overens med min hannhund. Men nå er jeg ikke i Hokksund den helgen uansett, så da kan jeg ikke uansett. Synd, for jeg synes han virker helt herlig utfra det du har skrevet her... <3

Håper du finner noen som kan passe han... :wub:

Han er helt herlig :) Veldig lett å bli glad i. 

Men han er i aller høyeste grad en polarhund når det kommer til jaktlyst,  om enn ikke arbeidslyst :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, lijenta skrev:

Æsj den helgen skal jeg ha familie på besøk på lørdag. Ellers kunne han vært her og det fungerer dårlig når han er houdini typen hehe

Synd :(

Desverre virker det som dette er helgen alle har planer.  Selv ikke pappa kunne ha han :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Wednesday skrev:

Er Fredrikstad for langt unna da? Ellers kan kanskje jeg ha han? 

Jeg må nesten tygge litt på det og høre med lillesøster som ev sitter på. Det blir en aldri så liten omvei for en kveld med party :P

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...