Gå til innhold
Hundesonen.no

Ridgebackpass 12.-15. juli


simira
 Share

Recommended Posts

Det er jo en stund til, så ikke helt krise enda...

Men, de som skulle passe ham har forsvunnet sporløst, og de andre som vanligvis passer Kovu er på ferie. Er det noen i nærheten av Oslo som kunne tenke seg å ha ham disse dagene? Han er vant til å være alene, kjøre bil, buss, trikk og tog, og er stort sett snill og grei. Det eneste er at han på tur kan ha sterke meninger om enkelte hanhunder (type 1 av 100).

Jeg reiser tirsdag ettermiddag den 12. og gubben er tilbake fredag kveld den 15.

Vi kan betale litt, enten i cash eller taxfree.

DSC_0872_zpsvf1pfi5d[1].jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, simira skrev:

Var det en melde seg frivillig? ;)

Han kan forøvrig godt bo sammen med andre hanhunder altså, det er stort sett de tilfeldig passerende som er problemet.

Ja hadde jeg ikke bodd så langt unna! Jeg vet ikke helt hva jeg skal i den perioden, men det er jo en stilleperiode på jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm hvis jeg er hjemme da kan det hende jeg kan. Er enda litt usikker, har ikke fått vaktlisten for juli enda og tenkte meg en tur hjem til Stavanger i starten av juli, så usikker enda på når jeg er hjemme. Er han rolig inne? Dixie er jo en gammel dame som kan være ganske gretten og bitch mot store hanner, men det pleier å gå seg til når de har fått roet seg inne. I verste fall kan jeg skille med grind i døren til stuen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Orca skrev:

Hmmm hvis jeg er hjemme da kan det hende jeg kan. Er enda litt usikker, har ikke fått vaktlisten for juli enda og tenkte meg en tur hjem til Stavanger i starten av juli, så usikker enda på når jeg er hjemme. Er han rolig inne? Dixie er jo en gammel dame som kan være ganske gretten og bitch mot store hanner, men det pleier å gå seg til når de har fått roet seg inne. I verste fall kan jeg skille med grind i døren til stuen. :) 

Han er veldig rolig inne, og respekterer gamle damer. :)

Nå ser det ut til å ha ordnet seg, men jeg tør ikke helt å stole på det, så det hadde vært veldig ok med en backup i tilfelle! Nå er den neste uken litt småtravel, men kan vi ikke snakkes en dag og gå en tur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, simira skrev:

Han er veldig rolig inne, og respekterer gamle damer. :)

Nå ser det ut til å ha ordnet seg, men jeg tør ikke helt å stole på det, så det hadde vært veldig ok med en backup i tilfelle! Nå er den neste uken litt småtravel, men kan vi ikke snakkes en dag og gå en tur?

Det kan vi! :) Hva med neste uke en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...