Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bergen


mokken
 Share

Recommended Posts

Vi skal stille i junior nok en gang. Har ikke helt troen denne gangen, poden henger ikke helt sammen for tiden i tillegg til at det er påmeldt mange flotte hunder østfra. Vi får bare se. Hadde meldt på gamledamen i veteran i år også, men det blir det jo ikke noe av nå.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger rundt i hallen hele lørdag om noen vil hilse på :). Skal stå backup som handler i bir/bim ved cairn terrier ringen og ellers har jeg avtaler med litt forskjellige hundefolk jeg skal treffe. Jeg er supersosial så her er det bare til å huke tak om du kjenner meg igjen! 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller lille-Thur på søndagen - den evinnelige jakten på storcertet. Lave forhåpninger kjenner jeg, aner ingenting om dommeren og det kommer nok mange buller. Også skriver jeg på lørdagen, gleder meg til å skrive på PC! 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.3.2016 at 1:59 PM, Ingidano skrev:

Står over i år :) Tahlly har ikke god nok pels. Mini skal stilles på spesialen søndag. 

Da sees vi nok på søndagen, kommer innom en tur :)

På 17.3.2016 at 8:04 AM, Alvira skrev:

Stiller lille-Thur på søndagen - den evinnelige jakten på storcertet. Lave forhåpninger kjenner jeg, aner ingenting om dommeren og det kommer nok mange buller. Også skriver jeg på lørdagen, gleder meg til å skrive på PC! 

Vi er også på storcert jakt. Igjen :P Ver heller ingenting om dommeren. Også gleder jeg meg til å garantert forstå "håndskriften"  :lol:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, mokken skrev:

Da sees vi nok på søndagen, kommer innom en tur :)

Vi er også på storcert jakt. Igjen :P Ver heller ingenting om dommeren. Også gleder jeg meg til å garantert forstå "håndskriften"  :lol:

Så bra :) Har muligens ombestemt meg angående NKK da :P Godt utvidet frist ikke er ute enda... 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal hit som ringsekretærelev på lørdagen.

Vurderer å melde på en hund eller to til søndagen, men.... er det noen her som eventuelt kunne luftet de noen ganger i løpet av dagen for meg?  Jeg er nesten avhengig av det om jeg skal ta med meg et par. De kan jo ligge inne i hallen ved ringen jeg virker i (aner ikke hvem det blir ennå, men en med farge CACIB).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snøfrost skrev:

Jeg skal hit som ringsekretærelev på lørdagen.

Vurderer å melde på en hund eller to til søndagen, men.... er det noen her som eventuelt kunne luftet de noen ganger i løpet av dagen for meg?  Jeg er nesten avhengig av det om jeg skal ta med meg et par. De kan jo ligge inne i hallen ved ringen jeg virker i (aner ikke hvem det blir ennå, men en med farge CACIB).

Jeg kan lufte på lørdagen hvis det trengs :)

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, mokken skrev:

Da sees vi nok på søndagen, kommer innom en tur :)

Vi er også på storcert jakt. Igjen :P Ver heller ingenting om dommeren. Også gleder jeg meg til å garantert forstå "håndskriften"  :lol:

Jeg gleder meg til å slippe krampe i hånden :P Ja, det storcertet ass, er noe dritt. Arthur har 5 småcert (hadde hatt 12, uten nye regler) - at det skal være så ****** vanskelig å få det storcertet!!! Arg :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Snøfrost skrev:

Jeg skal hit som ringsekretærelev på lørdagen.

Vurderer å melde på en hund eller to til søndagen, men.... er det noen her som eventuelt kunne luftet de noen ganger i løpet av dagen for meg?  Jeg er nesten avhengig av det om jeg skal ta med meg et par. De kan jo ligge inne i hallen ved ringen jeg virker i (aner ikke hvem det blir ennå, men en med farge CACIB).

Jeg har også mulighet til å lufte innimellom på lørdagen :) (vet ikke om du husker meg, men jeg hilste på deg i fjor, gikk sammen med MegaMarie)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Snøfrost skrev:

Jeg skal hit som ringsekretærelev på lørdagen.

Vurderer å melde på en hund eller to til søndagen, men.... er det noen her som eventuelt kunne luftet de noen ganger i løpet av dagen for meg?  Jeg er nesten avhengig av det om jeg skal ta med meg et par. De kan jo ligge inne i hallen ved ringen jeg virker i (aner ikke hvem det blir ennå, men en med farge CACIB).

Vi har også mulighet til å lufte for deg lørdagen :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, HeleneFS skrev:

Jeg har også mulighet til å lufte innimellom på lørdagen :) (vet ikke om du husker meg, men jeg hilste på deg i fjor, gikk sammen med MegaMarie)

 

2 timer siden, mokken skrev:

Vi har også mulighet til å lufte for deg lørdagen :)

Toppers til dere begge også!
Jeg husker dere @HeleneFS husker bare ikke hvem som er hvem :lol: 

Da tar jeg sjansen og melder på :)
om det blir en eller to får jeg bruke et par dager å bestemme meg for.
 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snøfrost skrev:

Jeg husker dere @HeleneFS husker bare ikke hvem som er hvem :lol: 

:lol: Jeg snakket minst ihvertfall , pga jeg var redd du ikke visste hvem jeg var fra sonen og følte det ble så teit (er ikke så veldig fremtreden her inne føler jeg). Men til vanlig er jeg absolutt ikke den som snakker minst :P. Det var MegaMarie som turde å ta kontakt, hun kjente jo igjen hundene på en mils avstand, haha. Vi diskuterte litt om du var deg da, men så var hun så sikker på hundene så hun tok en sjanse :lol: .

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, HeleneFS skrev:

:lol: Jeg snakket minst ihvertfall , pga jeg var redd du ikke visste hvem jeg var fra sonen og følte det ble så teit (er ikke så veldig fremtreden her inne føler jeg). Men til vanlig er jeg absolutt ikke den som snakker minst :P. Det var MegaMarie som turde å ta kontakt, hun kjente jo igjen hundene på en mils avstand, haha. Vi diskuterte litt om du var deg da, men så var hun så sikker på hundene så hun tok en sjanse :lol: .

Jeg får henge opp lapp på buret på lørdag så ingen lufter feil bikkje. :lol: 
Er jo ikke sikkert jeg kan si så på lørdag før jeg er ferdig i ringen, men et par ord har jeg vel alltids tid til :) 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, HeleneFS skrev:

:lol: Jeg snakket minst ihvertfall , pga jeg var redd du ikke visste hvem jeg var fra sonen og følte det ble så teit (er ikke så veldig fremtreden her inne føler jeg). Men til vanlig er jeg absolutt ikke den som snakker minst :P. Det var MegaMarie som turde å ta kontakt, hun kjente jo igjen hundene på en mils avstand, haha. Vi diskuterte litt om du var deg da, men så var hun så sikker på hundene så hun tok en sjanse :lol: .

Du er jo bergenser, dere har ikke avknapp :lol: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...