Gå til innhold
Hundesonen.no

CRUFTS 2016


Guest Michellus
 Share

Recommended Posts

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Likte veteranhannen jeg  

Viste poden video av schæferen og han trodde den var syk eller skadet... Unger har et ærlig blikk...  

Sliten? Helt klart, selvsagt er det greit at enkelte er sliten etter stort opplegg, mye inntrykk osv. Det er måten hunden fremstår når den er sliten jeg reagerer på. Feks min mellomste synes utstillin

Posted Images

Kanskje noen kan forklare noe for meg? Både akita og japanese shiba inu (som de kalles i det rare landet som ikke kan følge resten av verden..) har fått sine best of breed osv., men ikke japanese akita inu.. er det fordi det bare var for unge/for gamle hunder der? Var kun jr. Og post graduate, whatever that is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
1 time siden, Michellus skrev:

Lagt ute nå @Maria:)

Noen som vet hva reglene for å delta på internasjonale ag stevnet til Crufts er?

I Norge er det norgesmesteren i large som får tilbudet. I år kunne ikke hun, så tilbudet ble gitt til hele large-pallen på NM, hvor det desverre ikke passet for noen å reise. Han som vant SM i Sverige er ihvertfall på tur nedover nå, så kan tenke meg til at hvert land sender de(n) beste ekvipasjen(e). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus
1 time siden, Michellus skrev: Lagt ute nå @Maria[emoji4]

Noen som vet hva reglene for å delta på internasjonale ag stevnet til Crufts er?

I Norge er det norgesmesteren i large som får tilbudet. I år kunne ikke hun, så tilbudet ble gitt til hele large-pallen på NM, hvor det desverre ikke passet for noen å reise. Han som vant SM i Sverige er ihvertfall på tur nedover nå, så kan tenke meg til at hvert land sender de(n) beste ekvipasjen(e). 

Åååå, så dumt! Å se halvsøsteren til Angus på Crufts hadde ikke vært så veldig feil :hmm:

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
2 minutter siden, Michellus skrev:

Åååå, så dumt! Å se halvsøsteren til Angus på Crufts hadde ikke vært så veldig feil :hmm:

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Jepp, skulle likt å sett tantebarnet til mi jeg også :ahappy: Får dermed heie på Sverige i år. Helt fantastisk rå ekvipasje! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pekingneser vant gruppa si, toy group, synes ikke noe om det. Dyret kunne knapt gå, humpa bortover. Mister respekt for crufts og dommer av det. Håper ikke den blir plassert i BIS. I utility group ble en kleinspits plassert som nr 1. Dalmatineren var min favoritt i utility group.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte det ikke med vulnerable breed. Skulle de ikke være engelske raser med født i england i små raser?

Hvorfor var blodhunden da belgisk?

Og er det bare irske og engelske raser- er det virkelig så betent ennå at ikke skotske får være med?

Synes hele greia var litt forvirrende.

Men nå hound:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...